بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

◄ سرویس ویژه به رانندگان کامیون و تریلی 24 ساعته شد؛ رقابت کامیون سازان در جاده ها

با افزایش تعداد شرکت های کامیون ساز در کشور و تنوعی که در محصولات آنها ایجاد شده، رقابت بین آنها برای سرویس دهی به رانندگان کامیون 24 ساعته شده و به جاده ها کشیده شده است.

سرویس ویژه به رانندگان کامیون و تریلی 24 ساعته شد؛ رقابت کامیون سازان در جاده ها
تین نیوز

با افزایش تعداد شرکت های کامیون ساز در کشور و تنوعی که در محصولات آنها ایجاد شده، رقابت بین آنها برای سرویس دهی به رانندگان کامیون 24 ساعته شده و به جاده ها کشیده شده است.

جذب مشتریان به خرید کامیون ها و محصولات جدید کامیون سازان هر روز ابعاد تازه پیدا می کند. با تحولاتی که در بازار کامیون رخ داده است باید منتظر آپشن ها و سرویس های جدیدی باشیم چرا که اکنون قیمت ها در بازار به صورتی است که شرکت ها رقابت شانه به شانه ای برای فروش دارند.

در این راستا شرکت آرین دیزل که از جمله شرکت های تولیدکنندگان صاحب نام خودروهای تجاری به شمار می رود، به تازه گی از راه ‌اندازی خدمات امداد جاده‌ای 24 ساعته برای مشتریان خود خبر داده است.

به نوشته دیزلیران این خدمات در راستای ارائه پشتیبانی کامل به رانندگان کامیون و تریلی تولیدی توسط این شرکت، از جمله کامیون‌های باری و کمپرسی سری شک ‌موتو و کشنده شک ‌موتو X5000، ارائه می‌ شود.

جزئیات سرویس های جدید آرین دیزل به رانندگان کامیون و تریلی

  1. ارائه خدمات در محل، در صورت بروز نقص فنی یا خرابی در مسیر، تیم‌های مجرب امداد آرین دیزل با حضور در محل، اقدام به تعمیر و رفع عیب خودرو می ‌نمایند.

  2. یدک‌کشی، در صورت نیاز به انتقال خودرو به تعمیرگاه، از یدک ‌کش‌های مجهز و مدرن استفاده خواهد شد.

  3. پشتیبانی ۲۴ ساعته، خدمات امداد جاده‌ای آرین دیزل به صورت شبانه ‌روزی و در تمامی ایام هفته قابل دسترس است.

 

نحوه درخواست امداد جاده‌ای

رانندگان کامیون و تریلی می‌ توانند در صورت نیاز به امداد، با شماره ۰۹۰۰۶۰۰۰۳۴۳ تماس حاصل نمایند. کارشناسان امداد آرین دیزل آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما هستند.

 

ویژگی های فنی تریلی شکموتو X5000

قلب تپنده این کشنده، موتور پیشرفته ISZ520 ساخت کمپانی کامینز است که توان 520 اسب بخار و گشتاور 2460 نیوتن ‌متر را ارائه می ‌کند.

موتور ISZ520 با بهره ‌گیری از فناوری ‌های روز، ضمن ارائه قدرت بالا، از مصرف سوخت پایینی نیز برخوردار است.

 

ظرفیت ۴۴ تنی این کشنده، آن را برای حمل بارهای سنگین و حجیم ایده ‌آل می ‌سازد.

تعلیق بادی در محور عقب و فنر پارابولیک و کمک فنر هیدرولیکی در محور جلو، رانندگی نرم و ایمن را به ارمغان می ‌آورد.

کابین جادار و مجهز به امکانات رفاهی مدرن، آسایش و راحتی راننده را در سفرهای طولانی تضمین می ‌کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بهروز مهجورعنبرستانی

    آنقدر گرونه که هیچکس قدرت خرید نداره حتی اگر ازدم قسطتم بدین هیچکس نمیتونه بخره

  • آریا

    من ۲۳سال راننده تریلی هستم آشغال تر از کشنده های چینی تودنیاوجود نداره من حاضرم تمام عمرمو راننده اف اچ یااسکانیا یا آکسور باشم ولی مالک کشنده چینی نباشم پس لطف کنیدباتبلغ دروغ مردموگول نزنید

  • محمد احمدی نژاد

    احمدی نژاد هم درب ایران را به روی ورود کامیون های چینی باز کرد و باعث شد که عده زیادی به علت نبودن بار ، همه چیز خود را از دست بدهند و عده ای هم با واردات کامیون های غیر استاندارد و ارزان به ثروت های افسانه ای برسند. حالا هم دو سال دیگه نتیجه را می‌بینیم، کامیون جاده و بار میخواد.

  • ظفرعظیمی مهر

    آریا دیزل . از مدیریت آریا دیزل یک سوال دارم چرا ابتدای دهه ۹۰ چندکامیون بنز بی دماغ ساختید آن همه تبلیغ وآن همه رانندگان بیچاره هرچی داشتند فروختند برای ثبت نام آن بنزهای دوکابین تک ودهچرخ و کجا هستند آن بنزها چرا همش بیست سی دستگاه تولید کردید و نمایندگی هاتان در سراسر ایران پول رانندگان را زمانی پس دادن که آن پول بنز زیرمایلر یک خاور نمیشد خرید .مارا به خیر شما امیدی نیست شرمرسانید کامیون وارداتی ازترکیه میخرم خیال راحت وبهترین کامیون ها فقط وارداتی اکتروس میخرم زندگی میکنم ماشین چینی وایران خودرو دیزل وآریا دیزل دروغکی به درد ما نمیخوره فردا دوباره بیست دستگاه تولید میکنید وتعطیل وبا پول رانندگان صفا میکنید.

  • مجتبی

    تورابخدا دیگه شماها خالی نبندید.ماشین چینی چیه که دیگه خدماتش چی باشه

  • S gh

    منظور دوستمون از کامیونساز مونتاژ کار هست دیگه تو چند تا سوله قطعات رو میارن سر هم میکنن

  • عیسی

    اقا جین ماشین میزنه متاسفانه ارین دیزل خدماتش واقعا افتضاحه واسه یه روغن 15 م واسه نشت رادیات 50 م میخواد این جه خدماتیه اگه هم ببری بیرون دریت کنی دیگه گارانتی نداری واقعا بلاتکلیف شدیم یا پول هنگفت بده یا دربدر قطعه باس اخه این چه گارانتی که خون مارو میکنن تو شیشه مگه چقدر کار میکنیم واسه یه تعویض روغن 15 م باید بدی و اگه ندی دیگه گارانتی باطل

  • امپراتور

    خوتون خم میدونیدچه اشغاللهیی دست مردم میدید که همیشه توی جاده میمونند.به نظرتون چرا خودرو سازهای قدر اروپایی این خدمات رو نمیدن.چون میدونن کامیونهاشون حداقل تا یک میلیون کیلومتر مشکلی نخواهند داشت.اصلا واسه همین سیستم بالابر اتاق برقی ندارن چن نیاز نداره روزی دوسه بار اتاق بالا بره.به جای این خدمات من دراوردی کیفیت رو بالاببرید

  • دانشمند افشاگر

    دانشمند وفیلسوف خردمند:
    😂تنها کاری که هنوز ابرکامپیوترها نمیتوانند انجام دهند #رانندگی است🚕🚌رانندگی هوشمندانه ترین کار دنیاست❤ هواپیمابیسرنشین و کشتی و زیردریایی بیسرنشین داریم٬️ساعت پرستار٬ربات جراح🧵 و دکترگوگل حفظیات پزشکی و ماشین حساب حفظیات ریاضی را انجام میدهد👍💻💵❤️ فقط هوش انسان توان #رانندگی هوشمندانه ترین و سخت ترین کار را دارد🚕🚌🚚🚖❤️

    مغز راننده همزمان باید چندین کار را تجزیه و تحلیل کند و به چند عضو بدن دستور بدهد و کل اعضای بدن راننده همزمان باید فعالیت داشته باشند مثلا چشمان راننده باید هم به آمپرها(آب و روغن..) هم به جلو و کنار و پشت سر نگاه کند هم گوش راننده باید به صدای موتور برای تعویض دنده و هم به صداهای اطراف ماشین دقت کند و همزمان هردوست راننده باید کارکند و همزمان هر دوپای راننده باید کار کند و باید همه ی اعضای راننده هماهنگی کامل با هم داشته باشند و مغز راننده همزمان با تجزیه و تحلیل اطلاعات دریافتی از کل اعضای بدن راننده باید دستور هم به تک تک اعضای بدن راننده صادر کند و هم بهترین مسیر حرکت را تجزیه و تحلیل کند...هیچ ابر کامپیوتری نمی تواند همزمان ده ها کار راننده را انجام دهد. ولی بقیه ی مشاغل تک بعدی هستند و کامپیوتر راحت انجام می دهد مثال‌های زیر عکس را بخوان

    بله مثلا رانندگان روزها در ماشین کوچک تر از سلول انفرادی تنها باید همه کارهای روزمره‌ مثل پخت و پز و شستن لباس و خواب و ... را انجام دهند. دل تنگی خانواده هم یک طرف ممکن در رانندگی اولین اشتباه آخرین اشتباه باشد و با یک اشتباه راننده جان خودش و مسافرین و عابرین پیاده و سایر سرنشین های ماشین های دیگر را بخطر می افتد . رانندگان ماشین سنگین ۱۰۰ نفر را بکشتن می دهند با یک اشتباه فقط پس رانندگی خطرناکترین شغل دنیا هم است.

    فیلم زندگی روزمره رانندگان کامیون را نگاه کن در یوتوب موجوده. باید خود راننده در بیابان پخت و پز کند و لباسهایش را خودش بشورد و تنها در ماشینی که میلیونها تومان پول بارش است آماده باش بخوابد و در خواب نگهبانی ماشین و بارش را هم بدهد....هزار مصیبت دیگر رانندگان مظلوم

  • حسن نوری

    ما رانندگان به هیچ وج ماشین دار نخواهیم شد این فقط یک رویا است برای ما