| کد خبر: 267708 |

رالی خانوادگی کامیون های کشنده به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می شود

در آستانه دهه مبارک فجر، رالی خانوادگی در بخش بار برای کامیون های کشنده با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار می شود.

تین نیوز
 
 

در آستانه دهه مبارک فجر، رالی خانوادگی در بخش بار برای کامیون های کشنده با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مسیر برگزاری رالی از تهران تا شهر اراک است که صبح روز ۱۱ بهمن ماه از محل مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری این سازمان آغاز و با توجه به مسیر مشخص شده از تهران به سمت شهر اراک، کشنده ها به حرکت در می آیند و طبق جدول زمانی و مسیر مشخص شده در همان روز به خط پایان در شهر اراک محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خواهند رسید.

براساس این گزارش امتیازات نهایی شرکت کنندگان در رالی بر اساس رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و آموزشی خواهد بود که روز قبل از آغاز رالی به شرکت کنندگان ارائه شده و محاسبه می شود و شرکت کنندگانی که امتیاز منفی کمتری داشته باشد، رتبه بالاتری را کسب خواهند کرد.

گفتنی است آموزش های لازم به شرکت کنندگان در مرکز توسعه آموزش ، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسط مربیان کانون جهانگردی و اتومبیرانی شامل نقشه خوانی، آشنایی با مسیر، محل های توقف و قوانین و مقررات مربوط به رالی ارائه شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.