| کد خبر: 263935 |

◄ درخواست رانندگان کامیون برای بهبود کیفیت جاده ترانزیتی مبارکه بروجن

مسیر بروجن به مبارکه نیز یکی از نقاط پرحادثه تلقی می شود و تا کنون چندین تصادف با کشته در این مسیر رخ داده است.

تین نیوز

 

در جاده شهرستان بروجن به شهرستان دهاقان پیچ خطرناکی بدون خط کشی و علائم  و بدون گارد ریل وسط دو باند وجود دارد که لازم است برای اصلاح این نقطه پرحادثه اقدام جدی صورت گیرد.

به گزارش تین نیوز، یکی از رانندگان با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: این پیچ در سرازیری بدون دید  و درشب امکان انحراف به باند مجاور برای رانندگانی که از این جاده سفر نکرده اند زیاد است از مسئولان درخواست داریم، برای رفع ایراد اقدام کنند تا از خطرات تصادف و واژگونی خودرو کاسته شود.

راننده دیگری نیز تاکید کرد: مسیر بروجن به مبارکه نیز یکی از نقاط پرحادثه تلقی می شود و تا الان چندین تصادف با کشته در این مسیر رخ داده است.

وی افزود: کیفیت جاده آن چنان پایین است که در صورت عبور، زیر بند خودروها خراب می شود. 

این راننده گفت: چندین سال است که این مسیر دست نخورده و هیچ اقدامی برای بهبود وضعیت این جاده ترانزیتی صورت نمی گیرد.

قابل ذکر است رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مهر ماه امسال گفته بود: در فاصله سال های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲ قریب به ۸۴ مخاطره طبیعی مانند سیل، زلزله و بارندگی ها در کشور رخ داده و بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را به شبکه راه های کشور وارد کرده است.

به گزارش تین نیوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، داریوش امانی در همایش هواشناسی جاده ای که در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری برگزار شد، با تأکید بر ضرورت به کارگیری تجارب و شناسایی نقاط بحرانی در محورهای مواصلاتی افزود: دسترسی به اطلاعات و سامانه ها و تجمیع آنها، از وقوع نیمی از مخاطرات جلوگیری کرده و امکان پیش بینی حوادث را پیش از وقوع آن ها ممکن می کند.

وی ادامه داد: در بخش نگهداری رویه راه ها، سالانه داده های محورهای شریانی اسکن شده و در اتاق های کارشناسی مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد تا بر مبنای آن، با روشن شدن وضعیت ابنیه راه ها، برنامه ریزی ها و اولویت بندی ها مشخص شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.