| کد خبر: 263600 |

پیش فروش تریلی چینی با گیربکس آلمانی از چهارشنبه 10 آبان

کامیون سازقدیمی کشور از روز چهارشنبه 10 آبان ماه پیش فروش تریلی چینی به روز شده ای را استارت خواهد زد که از گیربکس آلمانی برخوردار است.

تین نیوز

کامیون سازقدیمی کشور از روز چهارشنبه 10 آبان ماه پیش فروش تریلی چینی به روز شده ای را استارت خواهد زد که از گیربکس آلمانی برخوردار است.

متقاضیان خرید تریلی در هفته جاری فرصت جدیدی برای خرید این خودروها خواهند داشت. پیش فروش تریلی چینی مونتاژ شده در ایران می تواند پاشخگوی بخشی از تقاضاها در بازار کامیون باشد.

کامیون ساز باسابقه کشور، شرکت ایران خودرو دیزل، با انتشار بخشنامه ای خبر از ثبت نام کامیون کشنده چینی فوتون H5 با  استانداردADR را داد. آغاز پیش فروش این کشنده راس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1402.08.10 اعلام شده است.

براساس اطلاعیه ایران خودرو دیزل این فروش صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی شرکت ایران خودرو دیزل به نشانی ESALE.IKD.IR انجام می شود.

در بخشنامه فوق الذکر اطلاعات دقیق تری ارائه نشده و اطلاعات تکمیلی طی چند روز آینده اطلاع رسانی می شود.

تریلی فوتون اچ ۵ یک کشنده مشهور چینی است که  قدرت ۴۶۰ اسب بخاری در ۱۹۰۰ دور در دقیقه دارد. موتور این کشنده چینی ۲۳۰۰ نیوتن متر در ۱۱۰۰ الی ۱۳۰۰ دور در دقیقه گشتاوری دارد. گیربکس معروف زد اف آلمانی روی این کشنده نصب شده و گیربکس ان از نوع ۱۲ دنده جلو می باشد. البته باید بیان کنیم که برخی عیوب نسخه فوتون دستی ۴۳۰ در این مدل برطرف شده است.‍ این تریلی فضای داخلی بسیار بهتری نسبت به فوتون ۴۳۰ دارد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.