| کد خبر: 259601 |

◄ کامیون ساز کهنه کار فروش تریلی پرقدرت خود را افشا کرد

سایپا دیزل کامیون ساز کهنه کار جاده مخصوص کرج در تازه ترین گزارش خود به سامانه کدال از قرداد فروش تعدادی از تریلی های پرقدرت خود خبر داده است.

تین نیوز

سایپا دیزل کامیون ساز کهنه کار جاده مخصوص کرج در تازه ترین گزارش خود به سامانه کدال از قرداد فروش تعدادی از تریلی های پرقدرت خود خبر داده است.

به گزارش تین نیوز، رقابت بین کامیون سازان جاده مخصوص کرج در ماه های اخیر اوج گرفته است و این رقابت با توجه به شرایط بازار در ماه های آینده هم داغ خواهد بود.

علت داغ شدن تنور رقابت بین سایپا دیزل ، ایران خودرو دیزل، بهمن دیزل و سایر سنگین کاران کشور تغییر جهت بازار کامیون است؛ به این معنی که بازار تا حدی با رکود مواجه شده و خریداران در انتظار کاهش بیشتر قیمت ها هستند.

 

گزارش مهم روز را بخوانید؛

◄ قیمت کامیون در مدار افزایش ؛ دنده معکوش گرانی دلار به بازار کشنده ها

◄ شرایط ابطال بارنامه کامیون اعلام شد+ سند

 

این شرایط موجب شده است که نمایندگی های فروش کامیون سازان مشهور با کاهش تقاضای خرید مواجه شوند و به همین علت متنوع سازی روش های فروش و فعال کردن فروش های اقساطی و اعتباری در دستور کار کامیون سازان قرار گرفته است.

سایپا دیزل یکی از این شرکت ها نیز اخیرا از قرارداد جدیدی خبر داده که با یکی از شرکت های بزرگ کشتیرانی کشور منعقد کرده است. بر اساس این قرارداد شرکت مذکور 150 دستگاه تریلی(کشنده) دانگ فنگKX520  به شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی فروخته است. مبلغ کل این قرارداد 750 میلیارد تومان اعلام شده است.

وزن شاسی این تریلی به 8900 کیلوگرم می‌رسد و مخزن سوخت 1090 لیتری دارد. این کشنده 45 تن، یکی از قدرتمندترین محصولات سایپا دیزل بوده که به پیشرانه 13 لیتری کامینز ISZ520 با قدرت 520 اسب‌بخار، مجهز شده است. این پیشرانه به گیربکس 12 سرعته اتوماتیک ZF متصل است.
 
* برای دریافت سریعتر اخبار و تحلیل های مهم حوزه حمل و نقل اینستاگرام تین نیوز را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جانمحمد شهریاری کمال مقدم 4 4

    بهترین کامیون ساز ایران که. لزینگی اول به راننده ها ماشین داد ایول داره صد باریکلا باز ثبت نام کنه رانندها ی زحمت کش را قسطی بده به امید خدا

  • حسن 28 0

    رانندگی شغل سخت و زیان اوره .متاسفم برا خودم و همکارانم به این همه مظلومی .هر سازمانی ‌کشته میده در حین خدمت شهیده و کلی تبلیغات و مزایا مگه ما هم در حین خدمت اتفاق نیفته .کاش اتحاد داشتیم

    • سید جواد 4 24

      معمولا شما راننده ها شهید میکنین مردم رو، خودتون شهید نمیشین

    • ناشناس 13 4

      نه برادر شغل ما تفریحی هست هر سازی بزنن باید برقسیم فقط راننده را بیچاره کردند

  • هوشنگ حیدری 9 0

    کدام کهنه کار مونتاژ کار ۵۰ ساله هنوزم هیچی از کامیون نمی داند جز سر کیسه کردن مردم
    این شرکت از کامیون یک چیزی یاد گرفته بود الان سازنده کامیون بوده

  • هوشنگ حیدری 14 0

    کدام کشور نفتی جهان گمرک ۱۰۰در صد از مردم خودش بابت سواری وانت کامیون کامیونت می گیرد حکومت ظالم

  • ناشناس 399 12 0

    انشاالله امیدواریم که روی دست شما باد کنه که کسی نخره پدر ملت در آوردین

    • ناشناس 3 0

      آفرین خوب گفتی داداش امیدوارم که به ورشکستگی برسن که اینجوری کامیونای چینی وبی کیفیت را به مردم قالب نکنن مگر این کامیونای سوئدی چه مشکلی داره که باید باقیمت سرسام آور آرزو بدل راننده سنگین سواربذاره

  • ایرج 13 2

    توراخدا اینقدر جاده هاراپراز راننده های بی تجربه نکنید.

  • حیدری 13 3

    البته کامیون ساز کهنه کار زمانی بود که ماک و ولوو و بنز و نیسان دیزل تولید میشد . العان باید بگی کامیون ساز کلاه بردار نسخه آخر کامیون آشغال چینی را رو کرد.

  • Hosayni 6 0

    ماشینتی چینی بدرد نمیخورن مخصوصا نیسان دیزل

    • ۱۳۴۷ 0 0

      من از جنس چینی طرفداری نمیکنم فقط میگم جنس درجه ۱ چینی از جنس آمریکایی هم بهتره دست اون کسانیکه توی گمرک در واردات جنس بی کیفیت همکاری می‌کنند برید و مجازات سختی کرد

  • رضا 4 0

    ای کاش ۴۶۰ خط تولید اش شروع میشه

  • علی رضا 4 2

    ای به داد صد به بیداد. ارامش اقتصادی نیست فقط میگن ارزان شد وگران شد‌ .یک راننده ای با قیمتی گران ماشین خریده با هزار زحمت شبانه روز بدهی ماشین داده حالا بخواد بفروشه وقتی چیزهای دیگه ارزون نشه اما ماشین سنگین ارزون بشه‌ .به باد رفته می بیند همه زحمت های شبانه روزش. کو ارامش اقتصادی که این نوسان بازار هر لحضه گلوی یکی رو نفشره در حده خفه شدن

  • ایران 6 1

    هنوزنتوانسته یه داشبورت شیک وازجنس مرغوب بسازدهرچی پلاستیک ضایعاتی بوده اب کرده وداشبورت ساخته

  • میم نقطه میم 0 0

    هنوز داغ کشنده های تی ۳۰۰ جاش مونده
    بودم آن روز درین میکده از دردکشان

    که نه از تاک نشان بود و نه از تاک نشان

  • راننده 0 0

    کامیون هم با این اوضاع بار و استلاک دلاری و قیمتهای میلیاردی و سختی کار صرفه اقتصادی نداره

  • منصور 0 0

    آقا کهنه کار باشه ولی صادرات نداره چه فایده