| کد خبر: 216328 |

◄ هشدار به شرکت‌های حمل و نقل مستقر در پایانه‌ها

شرکت‌های حمل و نقل مستقر در پایانه‌ها بار در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا، با برخورد قانونی ارگان‌های مسئول مواجه می‌شوند.

تین نیوز

شرکت‌های حمل و نقل  مستقر در پایانه‌ها بار در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا، با برخورد قانونی ارگان‌های مسئول مواجه می‌شوند.

به گزارش تین نیوز، بر اساس نامه مورخ 99.5.1 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران،  شرکت‌های حمل و نقل ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا از جمله استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی کننده هستند.

این گزارش حاکی است در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط غرفه‌های مستقر در پایانه بار تهران، با این شرکت‌ها از سوی دستگاه‌های مسئول برابر مقررات برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

به گزارش تین نیوز، این موضوع در نامه تاریخ 99.5.5 حسین احمدی زاده رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفایی شرکت‌های حمل و نقل کالا به مدیران موسسات و شرکت‌های حمل و نقل مستقر در پایانه بار تهران اطلاع رسانی شده است.

به گزارش تین نیوز، این هشدارها در حالی ارایه شده است که سخنگوی وزارت بهداشت روز گذشته گفت: از روز نهم تا ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۶۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۵۲۳ نفر از آنها بستری شدند.

 سیما سادات لاری، با بیان این‌که بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۰۴ هزار و ۲۰۴ نفر رسیده است، افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته( 9 تا 10 مرداد)، ۱۹۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۷۶۶ نفر رسید.

به گفته وی استان‌های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند و استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم  هم در وضعیت هشدار هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.