| کد خبر: 189242 |

◄ قیمت خودروهای تجاری کاهش می‌یابد؟

علی مقیمی به این نکته نیز توجه داشت که، خبر کاهش قیمت کامیون و خودروهای تجاری در میان رانندگان در حال دست به دست شدن است.

تین نیوز

با رو به کاهش گذاشتن قیمت خودرو سواری این‌بار نوبت به خودروهای تجاری رسیده تا با کاهش قیمت رانندگان جاده‌ای خودروهای سنگین را با چندمین شوک در کمتر از یک سال روبه‌رو کند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مشکلاتی که در  سال جاری و سال گذشته به‌ واسطه تحریم‌ها و افزایش نرخ ارز صنایع مختلف را درگیر خود کرد، در صنعت خودروسازی کشور بیش از همه خود را در بخش خودروهای کاروتجاری نشان داد. این صنعت که پیش از این نیز نتوانسته بود بر مشکلات پیشین خود فائق آید، این بار با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شد. اما خبرها حاکی از آن است که خودروهای تجاری به تبع خودروهای سبک و سواری این روزها با روند کاهش قیمت مواجه شده و موجب تردید و تعجب کاربران این بخش شده است.

یکی از کارشناسان خودروهای بار و تجاری در این‌باره می‌گوید: بازار خودروهای سنگین کشور هم مانند بسیاری از صنایع، به‌دلیل افزایش قیمت، با کاهش شدید تقاضا روبه‌رو شده بود و شرایط اقتصادی رانندگان اجازه خرید به آنان نمی‌داد اما در چند روز اخیر، خوشبختانه پس از رکود حاکم بر بازار خودروهای تجاری و عقب نشستن رانندگان از خرید خودروهای کار، آرامش نسبی بر این بخش حاکم شد و این روزها شاهد کاهش نه چندان زیاد قیمت کامیون هستیم.

علی مقیمی به این نکته نیز توجه داشت که، خبر کاهش قیمت کامیون و خودروهای تجاری در میان رانندگان در حال دست به دست شدن است.

وی طرح جایگزینی کامیون‌های فرسوده با نوع دست دوم خارجی آن‌ها را بی تاثیر در کاهش قیمت خودروهای کار و تجاری ندانست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.