| کد خبر: 180434 |

یک راننده خودمالک تشریح‌کرد:

◄ نوسانات قیمت لاستیک دولتی در نمایندگی‌های توزیع در اصفهان

بر اساس توضیحات این راننده خود مالک و فعال حمل‌ونقلی این نمایندگی در استان اصفهان در یک روز لاستیک را یکبار با نرخ یک‌میلیون و 832 هزارتومان و یک بار با نرخ یک‌میلیون و 955 هزار تومان به دو راننده که ماه‌ها در نوبت دریافت حواله خود بودند فروخته است.

تین نیوز

 یک راننده خود مالک در استان اصفهان در تماس تلفنی با این رسانه از نوسانات قیمت لاستیک در نمایندگی‌های فروش شکایت کرد و خواستار نظارت مستقیم سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای روی این موضوع شد.

محمد اسماعیل ملکی به خبرنگار تین‌نیوز گفت: لاستیکی که دولت از تریبون رسمی صداوسیما بارها با نرخ یک‌میلیون و 100 هزارتومان اعلام کرده است حلقه‌ای یک‌میلیون و 955 هزارتومان در یکی از نمایندگی‌های اصفهان به دست راننده رسیده است.

وی توضیح‌داد: بعد از این‌که 2 ماه از زمان ثبت‌نام این‌جانب برای دریافت لاستیک با نرخ دولتی می‌گذرد روز گذشته و تنها با دو ساعت اختلاف قیمت لاستیک با تفاوت قابل‌توجهی از این نمایندگی به دست رانندگان رسیده است. این درحالی است که  هر دو لاستیک واگذار شده  از یک مدل بوده است اما با دو نرخ به فروش رفته است.

او ضمن انتقاد از نوسانات قیمت لاستیک و تفاوت قیمت در نمایندگی‌ها با نرخ اعلام‌شده از رسانه ملی، ادامه داد: وقتی از فروشنده سؤال می‌کنم چرا در یک روز لاستیک را با دو نرخ متفاوت به فروش رساندی می‌گوید قیمت خرید متفاوت بوده است.

ملکی خبر داد که بعد از مشاهده این تخلف از سوی نمایندگی برای شکایت به تعزیرات استان مراجعه کردم که من را به اتاق اصناف ارجاع دادند و از آنجا به صنف لاستیک‌فروش‌ها و درنهایت همین پاسخ که فاکتورهای خرید به قیمت متفاوتی صادرشده است.

بر اساس توضیحات این راننده خود مالک و فعال حمل‌ونقلی این نمایندگی در استان اصفهان در یک روز لاستیک را  یکبار با نرخ یک‌میلیون و 832 هزارتومان و یک بار با نرخ یک‌میلیون و 955 هزار تومان به دو راننده که ماه‌ها در نوبت دریافت حواله خود بودند فروخته است.

او تأکید دارد در شرایطی که دولت اصرار دارد لاستیک را با نرخ مصوب در اختیار نمایندگی‌ها قرار داده است نباید راننده با نرخ‌های فضایی و بیشتر لاستیک را خریداری کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.