| کد خبر: 174295 |

هشدار ناجا: با اخلال‌گران در جاده‌ها برخورد می‌کنیم

کامیون‌داران در شرایط خطیر کشور همکاری خوبی دارند و با برخی‌ها که نیت خیر ندارند و احیاناً در مسیر حرکت آنان اخلال ایجاد کنند و مانع حرکت کامیون‌ها شوند ، به شدت برخورد می‌شود و متخلفان مجازات خواهند شد.

تین نیوز

با گذشت سه روز از دور تازه‌ای از تجمعات رانندگان کامیون و تعرض گاه و بیگاه به برخی رانندگان در جاده‌ها و شهرهای کشور، حالا رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی، از برخورد شدید با متعرضان به رانندگان کامیون در جاده‌ها و افرادی که در شبکه حمل‌ونقل اخلال ایجاد می‌کنند؛خبر داده است.

به گزارش تین‌نیوز، سردار محمد شرفی این موضوع را در گفت‌وگو با صداوسیما مطرح کرد و گفت: کامیون‌داران در شرایط خطیر کشور همکاری خوبی دارند و با برخی‌ها که نیت خیر ندارند و احیاناً در مسیر حرکت آنان اخلال ایجاد کنند و مانع حرکت کامیون‌ها شوند ، به شدت برخورد می‌شود و متخلفان مجازات خواهند شد.

وی گفت : مأموران نیروی انتظامی تلاش می‌کنند تا شبکه حمل‌ونقل کشور با نظم خاص همچنان در جریان باشد .

رئیس پلیس پیشگیری ناجا همچنین عنوان کرده که در ۴۸ ساعت گذشته هیچ‌گونه مشکلی برای تردد کامیون ها و حمل بار در جاده های کشور گزارش نشده و تردد کامیون‌ها عادی است.  

همزمان با این اظهارات، رئیس کل دادگستری اصفهان نیز به خبرگزاری فارس گفته که «۱۳ نفر که اقدام به تعرض، توقف و وارد آوردن آسیب به کامیون‌های حمل سوخت و بار در حال تردد در راه‌های مواصلاتی اصفهان می‌کردند، بازداشت شده‌اند.»

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.