| کد خبر: 173933 |

◄ ادعای یک شاهد عینی از توقف بارگیری در برخی استان‌ها

در پایانه باربری اکبرآباد نیز کامیون‌ها یکی در میان بارگیری انجام می‌دهند اعتراض آن‌ها بر عدم اصلاحات در بخش کرایه حمل بار است و بر این اساس تصمیم دارند مجدداً در اعتصاب شرکت کنند.

تین نیوز

در حالی که سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شب گذشته از افزایش 129 درصدی بارنامه‌های صادرشده در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا خبر داده، یک کامیوندار در بخش حمل بار سیمان به تشریح وضعیت حمل بار سیمان در اولین روز مهر ماه پرداخت و از توقف بارگیری این محصول در برخی پایانه‌های بار خبر داد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز خبر داد که حمل بار سیمان در برخی استان‌ها متوقف‌شده است و باربری‌ها در این صنف از صبح امروز هیچ‌گونه عملیات جابجایی و حمل‌ونقلی انجام نداده‌اند.

به گفته این شاهد عینی، شرکت‌های باربری سیمان که اقدام به بارگیری کرده‌اند در برخی مسیرها از سوی برخی رانندگان، بارگیری متوقف شده، این در حالی است که خودروی این‌ بخش از رانندگان، مورد هجوم قرارگرفته‌ و در برخی موارد شیشه‌های کامیون آن‌ها شکسته شده است.

وی هم‌چنین در خصوص وضعیت بارگیری در پایانه بار اکبرآباد نیز گفت: آن‌طور که من از همکاران کسب اطلاع کرده‌ام در پایانه باربری اکبرآباد نیز کامیون‌ها یکی در میان بارگیری انجام می‌دهند اعتراض آن‌ها بر عدم اصلاحات در بخش کرایه حمل بار است و بر این اساس تصمیم دارند مجدداً حمل بار را متوقف کنند.

او توضیح داد که در صنف باربری سیمان بر اساس مشاهدات عینی از صبح امروز سیمان تهران  بارگیری ندارد، در آبیک بارگیری شده است،سیمان شمال (جاجرود) نیز بارگیری انجام‌نشده است و در فیروزکوه هنوز وضعیت مشخص نیست.

وی با طرح این راهکار که وضعیت کرایه، قطعات یدکی و تأمین لاستیک مشخص شود؛ خواستار جلوگیری از  توقف بارگیری کامیون‌ها شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز این در حالی است که سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شب گذشته از افزایش 129 درصدی بارنامه‌های صادرشده در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا خبر داده است.

n60yNh775Ghr

در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از پایانه‌های خالی بار و توقف کامیون‌ها منتشر شده است. این در حالی است که سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از نخستین ساعت بامداد روز شنبه 31 شهریورماه تا ساعت 16، پیش از 63 هزار و 433 بارنامه در سامانه بارنامه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به ثبت رسیده که این رقم نسبت به مدت مشابه 27 هزار و 582 بارنامه، 129 درصد افزایش‌یافته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.