| کد خبر: 171402 |

◄ روایت نماینده کامیون‌داران از نشست پیگیری مطالبات با نمایندگان مجلس

در جلسه مشترک کمیسیون عمران و نمایندگان کامیون‌داران شادمهر کاظم‌زاده رئیس کمیته حمل‌ونقل کمیسیون عمران مجلس به‌واسطه کوتاهی وزارت صنعت، معدن، تجارت تذکر شدیدی را به نماینده وزارت صنعت داد، گفت: متأسفانه توزیع لاستیک و قطعات یدکی بدون برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

تین نیوز

دبیر کانون کامیون‌داران  گفت: وزارت صنعت معدن و تجارت در توزیع لاستیک آمار متناقضی ارائه می‌دهد.

احمد کریمی دبیر کانون کامیون‌داران در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز خبر داد که وزارت صنعت و معدن و تجارت به دلیل آنچه بی‌نظمی در توزیع لاستیک درخواستی رانندگان حمل‌ونقل کالای جاده‌ای عنوان‌شده، از کمیسیون عمران مجلس تذکر گرفته است.

 وی بابیان اینکه در جلسه مشترک کمیسیون عمران و نمایندگان کامیون داران شادمهر کاظم‌زاده رئیس کمیته حمل‌ونقل کمیسیون عمران مجلس به‌واسطه کوتاهی وزارت صنعت، معدن، تجارت تذکر شدیدی را به نماینده وزارت صنعت داد، گفت: متأسفانه توزیع لاستیک و قطعات یدکی بدون برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

کریمی ادامه داد: در این جلسه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز به دلیل عدم هماهنگی تذکر گرفت.

دبیر کانون کامیون‌داران بابیان اینکه نیاز به 5 میلیون حلقه لاستیک در سال داریم، گفت: وزارت صنعت معتقد است که تا الان 60 هزار حلقه لاستیک توزیع کرده است اما آماری که به‌صورت مکتوب ارائه می‌دهد 42 هزار حلقه است.

کریمی ادامه داد: این در حالی است که ممکن است این 42 هزار حلقه لاستیک به نمایندگی‌ها داده‌ شده باشد اما وقتی ازنظر ما آمار قابل قبولی است که نمایندگی واقع در استان‌ها در برابر ارائه حواله نگویند من لاستیک ندارم.

دبیر کانون کامیون داران بابیان اینکه آمار وزارت صنعت متناقض است، ادامه داد: از طرفی وزارت صنعت می‌گوید  13 هزار حواله برای این 42 هزار حلقه لاستیک صادرشده است اما فقط 800 حلقه لاستیک توزیع‌شده است.

به گفته کریمی بر اساس آماری که گرفته‌شده حداقل از این حواله‌های صادرشده 80 درصد لاستیک دریافت شده است و وزارت صنعت آمار درستی را ارائه نمی‌دهد.

دبیر کانون کامیون داران ادامه داد: این وزارتخانه هیچ‌گونه اشراف و تسلطی بر نحوهٔ تولید و عرضه لاستیک ندارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.