| کد خبر: 171350 |

ظهر امروز برگزار می شود:

◄ نشست مشترک نمایندگان کامیون‌داران با کمیسیون امنیت ملی مجلس

گزارش برآورد دوماهه و حاصل جلسات کارگروه وِیژه رسیدگی به مشکلات کامیون‌داران در جلسه ظهر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرائت می‌شود.

تین نیوز

نشست نمایندگان کامیون‌داران ظهر امروز در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز قرار است نمایندگان کامیون‌داران و مسئولان از وزارت خانه‌های مربوطه ظهر امروز در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جلسه مشترکی داشته باشند تا آخرین برنامه‌های اجراشده برای بهبود وضعیت حمل‌ونقل و به‌خصوص کامیون‌داران مطرح شود.

بر اساس این خبر گزارش برآورد دوماهه و حاصل جلسات کارگروه وِیژه رسیدگی به مشکلات کامیون‌داران در جلسه  ظهر امروز  کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرائت می‌شود.

روز گذشته در کمیسیون اجتماعی مجلس و با حضور نمایندگان کامیون‌داران و نماینده سازمان تامین اجتماعی با برخی از درخواست‌های رانندگان موافقت شد.

سازمان تامین اجتماعی در این جلسه با بیمه رانندگانی که قبلا سابقه فعالیت داشتند و حالا بین آن فاصله زمانی طولانی افتاده است موافقت کرد.

بعد از تجمعات صنفی کامیون‌داران از اول خردادماه حساسیت ویژه‌ای روی بخش حمل‌ونقل به وجود آمد و موضوع توقف ناوگان به موضوع امنیتی تبدیل شد و به دستور آملی لاریجانی قرار بر آن شد که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مسئولیت ارزیابی اقدامات انجام‌شده را به عهده گرفته و به‌طور ویژه به دستگاه قضا گزارش داده شود که اگر نیاز به اقدام فوری است حتما رسیدگی شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.