| کد خبر: 167140 |

پس از برگزاری جلسات نمایندگان رانندگان با مسئولان وزارت کار و نمایندگان مجلس:

◄ احتمال سخت‌و زیان‌آور شناخته شدن شغل رانندگی قوت گرفت

آن‌چنان که در خبرهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی آمده، با توجه به توضیحات نمایندگان رانندگان، احتمال سخت و زیان‌آور شناخته شدن شغل رانندگی از سوی مجلس نیز قوت گرفته است. این موضوع سال گذشته در مجلس مطرح و رد شده بود.

تین نیوز

مشکلات مربوط به سختی کار، بیمه و بازنشستگی رانندگان در دیدار نمایندگان رانندگان با وزیر کار و معاون وی و همچنین اعضای کمیسیون عمران و کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیری شد.

به گزارش تین‌نیوز، در چند روز گذشته و پس از پیگیری مشکلات مربوط به مشکلات حمل‌ونقلی رانندگان با مسئولان وزارت راه و شهرسازی، نمایندگان رانندگان با معاون وزیر کار و اعضای کمیسیون عمران و کمیسیون اجتماعی مجلس، نشست‌های مشترکی برگزار کردند و به پیگیری موضوع مربوط به سخت و زیان‌آور شناخته شدن شغل رانندگی، پرداخت یارانه دولتی در مورد بیمه رانندگان و همچنین مشکلات مربوط به بازنشستگی رانندگان پرداختند.

بر اساس خبرهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، در این جلسات همچنین موضوع تغییر در وضعیت برخی انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی مربوط به حمل‌ونقل عمومی در بخش بار و مسافر و مشکلاتی که در زمینه نحوه شکل‌گیری برخی از این تشکل‌ها وجود دارد، مطرح و پیگیری شد.

آن‌چنان که در خبرهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی آمده، با توجه به توضیحات نمایندگان رانندگان، احتمال سخت و زیان‌آور شناخته شدن شغل رانندگی از سوی مجلس نیز قوت گرفته است. این موضوع سال گذشته در مجلس مطرح و رد شده بود.

همچنین در شبکه‌های اجتماعی اعلام شده است که افزایش 20 درصدی مبلغ کرایه حمل کالا تا بررسی و تصویب طرح محاسبه کرایه براساس تن‌-کیلومتر نیز به زودی از سوی وزارت راه وشهرسازی به تمام شرکت‌های حمل‌ونقل و همچنین سازمان‌های دولتی مربوطه ابلاغ خواهد شد.

photo_2018-05-28_13-37-36

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.