| کد خبر: 264529 |

ارسال اولین اخطار « لاگ هوشمند » برای تاکسی‌ های گردشی و تلفنی غیرفعال تهران

در این اخطاریه به تاکسیرانان اعلام شد که برای خودروی شما در شهریور و مهر پرداخت الکترونیکی ثبت نشده است و هر تاکسی گردشی و تلفنی می بایست در هر ماه حداقل ۲۰ پرداخت الکترونیک داشته باشد. در غیر اینصورت غیرفعال محسوب می‌شود.

تین نیوز

در این اخطاریه به تاکسیرانان اعلام شد که برای خودروی شما در شهریور و مهر پرداخت الکترونیکی ثبت نشده است و هر تاکسی گردشی و تلفنی می بایست در هر ماه حداقل ۲۰ پرداخت الکترونیک داشته باشد. در غیر اینصورت غیرفعال محسوب می‌شود.

 

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی تهران اگر تاکسیرانان دوبار اخطار پیامکی عدم پرداخت کرایه بصورت الکترونیکی دریافت کند، مجوز طرح ترافیک و سپس سهمیه کارت سوخت آنان حذف خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد علوی‌زاده در این باره گفت: در راستای نظارت هوشمند بر خدمات تاکسی‌های  گردشی و تلفنی پایتخت، اولین اخطار برای تاکسیرانان غیر فعال در طرح «لاگ هوشمند» ارسال شد.

وی افزود: در این اخطاریه به تاکسیرانان اعلام شد که برای خودروی شما در شهریور و مهر پرداخت الکترونیکی ثبت نشده است و هر تاکسی گردشی و تلفنی می بایست در هر ماه حداقل ۲۰ پرداخت الکترونیک داشته باشد. در غیر اینصورت غیرفعال محسوب می‌شود.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان با اشاره به رویکرد سازمان در خصوص نظارت مستمر خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه شورای ترافیک و تفویض اختیار به سازمان تاکسیرانی در خصوص صلاحیت تاکسیرانان برای دریافت طرح ترافیک و سهمیه سوخت، در صورتیکه هر تاکسیران دوبار اخطار پیامکی دریافت کند، مجوز طرح ترافیک و سپس سهمیه کارت سوخت حذف خواهد شد.

 

 

 

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، علوی‌زاده در پایان از شهروندان خواست تا با پرداخت کرایه بصورت الکترونیکی و از طریق کیو آر کد های موجود، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران را در این طرح همراهی کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.