| کد خبر: 263854 |

سازمان تاکسیرانی مرجع افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ ها

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: سازمان تاکسیرانی باید بر نحوه اجرای مصوبه شورا درباره افزایش نرخ ۱۰ تا ۱۵ درصدی کرایه تاکسی های پایتخت در زمان بارش برف و باران نظارت کند.

تین نیوز

تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: سازمان تاکسیرانی باید بر نحوه اجرای مصوبه شورا درباره افزایش نرخ ۱۰ تا ۱۵ درصدی کرایه تاکسی های پایتخت در زمان بارش برف و باران نظارت کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: با توجه به مصوبه شورای شهر تهران، در روزهای خاص مانند زمانی که با شدت بارندگی مواجه هستیم به خصوص در معابری که در زمان بارش دچار ترافیک های سنگین می شوند، حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش نرخ کرایه تاکسی ها پیش بینی شده است.

تشکری هاشمی افزود: این افزایش باید از طریق سازمان تاکسیرانی و با نظارت آن ها و فقط در زمان قید شده انجام شود و رانندگان تاکسی نمی توانند این افزایش نرخ را خود انجام دهند.

عضوشورای شهر تهران گفت: سازمان تاکسیرانی موظف است اینگونه خطوط و شرایط را بررسی کند و این اجازه افزایش نرخ کرایه را فقط برای مقطع زمانی بارش ها بدهد و نحوه صحیح اجرای مصوبه نظارت کند.

جعفر تشکری هاشمی افزود: در تهران در زمان بارش برف و باران، شاهد افزایش ترافیک در معابر و در نتیجه تأخیرهای زیاد خودروها هستیم و این مصوبه باعث افزایش انگیزه رانندگان تاکسی برای فعالیت در خطوط در زمان بارش ها می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Abbass 0 0

    ,با سلام مرجع قیمت گذاری قطعات خودرو چه کسی می باشد و راستی مرجع نرخ گذاری دستمزد میکاینک خودرو کیست فقط زور ها روی سر راننده تاکسی می باشد