| کد خبر: 257724 |

نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی شهر تهران، اولویت سازمان تاکسیرانی باشد

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در بازدید از سازمان تاکسیرانی تاکید کردند: باید براساس برنامه ۴ ساله پیشرفت و تحول شهر تهران و بودجه ۱۴۰۲، اولویت اصلی سازمان تاکسیرانی نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی شهر تهران باشد.

تین نیوز

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در بازدید از سازمان تاکسیرانی تاکید کردند: باید براساس برنامه ۴ ساله پیشرفت و تحول شهر تهران و بودجه ۱۴۰۲، اولویت اصلی سازمان تاکسیرانی نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی شهر تهران باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، رئیس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از سازمان تاکسیرانی شهر تهران بازدید کردند. در این بازدید محمد آخوندی، میثم مظفر و احمد صادقی، رئیس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه، جلال بهرامی، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، مهدی وحدت کار، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران و معاونین سازمان حضور داشتند.

در جریان این بازدید، پس از ارائه گزارش دبیر کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از وضعیت سازمان تاکسیرانی و عملکرد مالی سازمان در سال ۱۴۰۱ و سه ماهه اول ۱۴۰۲ و نیز وضعیت نیروی انسانی، بودجه سازمان، پروژه های سال ۱۴۰۲ و حسابرسی سازمان تاکسیرانی، مدیرعامل این سازمان گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۱ و سه ماهه ۱۴۰۲ و برنامه های آتی تاکسیرانی ارائه کرد.

در این جلسه، محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: براساس شأن نظارتی شورا، کمیسیون برنامه و بودجه بازدید از سازمان ها و شرکت های شهرداری را در دستور کار خود قرار داده است و ضمن بررسی دقیق عملکردها و برنامه های آینده، به طور مستمر تحقق برنامه ها و بودجه را پیگیری و گزارش های نظارتی را به شورا ارائه خواهد کرد.

وی افزود: انجام این نظارت به عنوان نماینده مردم وظیفه ماست و هدف از آن کمک به تحقق صحیح و به موقع برنامه هاست.

آخوندی، نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی را مهمترین اولویت سازمان تاکسیرانی دانست و تاکید کرد: با توجه به اقدام شورا در اختصاص اعتبار ویژه به حوزه حمل ونقل در سال ۱۴۰۲ و نیز فرسوده بودن حدود نیمی از ناوگان تاکسی شهر تهران، مدیران سازمان باید با کمک معاونت حمل ونقل نوسازی ناوگان را با جدیت دنبال کنند تا در پایان سال ۱۴۰۲ شاهد اتفاقات خوبی در این بخش باشیم.

وی به اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای خرید ون در بودجه سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: باید برای صاحبان تاکسی های فرسوده که تمایل به نوسازی دارند، اما از توان مالی کافی برخوردار نیستند هم برنامه ریزی شود تا این عزیزان نیز اقدام به نوسازی تاکسی های خود کنند. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ورود تاکسی برقی به ناوگان تاکسیرانی را مهم ارزیابی کرد و از مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خواست با تلاش بیشتر این پروژه مهم را در شهر تهران عملیاتی کند.

آخوندی به موضوع امور رفاهی تاکسیرانان هم اشاره کرد و گفت: انتظار داریم با اعتبار مناسبی که شورا در این بخش تصویب کرده است، خدمات باکیفیتی به تاکسیرانان عزیز ارائه شود تا شاهد رضایت این قشر زحمت کش باشیم. 

وی در پایان تاکید کرد: گزارش نظارتی عملکرد همه بخش های شهرداری تهران از جمله سازمان تاکسیرانی در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران آماده و در صحن شورا قرائت خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.