| کد خبر: 177279 |

◄ توزیع 30 هزار حلقه لاستیک بین تاکسیرانان

30 هزار حلقه لاستیک بین تاکسیرانان توزیع می شود.

تین نیوز

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: 30 هزار حلقه لاستیک برای تاکسیرانان دارای خودروهای پژو، سمند و پراید در 10 شهر کشور در نظر گرفته‌شده است که در هفته آینده براساس برنامه زمان‌بندی مشخص توزیع خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی افزود: توزیع لاستیک‌های ایرانی با نرخ مصوب کارخانه و به‌صورت عرضه مستقیم از تولیدکننده به مصرف‌کننده به‌عنوان راهکاری مهم در دستور کار قرارگرفته است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: با توجه به شرایط موجود و تفاوت زیاد قیمت اقلام مصرفی خودرو در بازار، تحویل این اقلام به‌صورت مستقیم به تاکسیرانان به‌عنوان یک مطالبه به‌حق و جدی در دستور کار اتحادیه قرارگرفته است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های مدیران حوزه حمل‌ونقل شهری کاهش هزینه‌های سفر با ارائه بسته‌های حمایتی به رانندگان به‌جای افزایش نرخ کرایه است.

ضامنی اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقررشده است که این فرآیند به‌صورت مستمر ادامه داشته باشد و اتحادیه تاکسیرانی اقدامات لازم را برای شهرهای متقاضی به عمل آورد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: لازم است در این خصوص شهرداری‌ها نیز کمک‌هایی را در سرفصل اعتباری خود برای کمک به رانندگان فعال در حوزه حمل‌ونقل عمومی شهری منظور کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.