| کد خبر: 167119 |

◄ تجمع مالکان آژانس‌ها در مقابل فرمانداری برای اعتراض به نرخ طرح ترافیک؛ فرمانداری قول مساعدت داد

جمعی از مالکان اتومبیل کرایه همراه جانبازان و پیشکسوتان این صنف در اعتراض به افزایش نرخ هزینه مجوز طرح ترافیک در مقابل فرمانداری تجمع اعتراض‌آمیز کردند.

تین نیوز

باشگاه  شهروند خبرنگار:  مالکان آژانس‌ها و موسسات کرایه خودرو، در اعتراض به افزایش نرخ مجوز طرح ترافیک صبح امروز مقابل فرمانداری تجمع اعتراض‌آمیزی داشتند که با صحبت‌های معاون فنی‌عمرانی فرمانداری تهران، این تجمع به پایان رسید.

 یکی از حاضران در این تجمع در تماس تلفنی با تین‌نیوز، در مورد چرایی این تجمع  گفت: صاحبان آژانس‌ها در اعتراض به افزایش  هفت برابری هزینه مجوز طرح ترافیک در مقابل فرمانداری تجمع کردند که عیسی فرهادی فرماندار تهران جمعیت معترض را به نمازخانه فرمانداری جهت گفت‌وگو دعوت کرد.

او افزود: تعداد افراد حاضر در این تجمع به 140 نفر می‌رسید که ساعتی پس‌ از این تجمع، غلامحسین آرام معاون فنی عمرانی فرماندار تهران در جمع نمایندگان رانندگان آژانس‌ها حاضر شد و با دعوت از آنان به نمازخانه فرمانداری اظهاراتشان را شنید.

غلامحسین آرام در جمع معترضان گفت: صنف شما پیشکسوت حمل‌ونقل درون‌شهری هستید که این صنف باعث افزایش امنیت برای مسافران است ما مشکل شما را با این افزایش قیمت درک می‌کنیم و پیگیر خواسته شما می‌شویم.

وی با اشاره به صحبت‌های آرام در این تجمع گفت: فرمانداری قول مساعدت برای ثابت ماندن نرخ طرح ترافیک آژانس‌ها داده که طبق روال سال گذشته با تخفیف 90 درصدی ارائه شود.

کوثری ادامه داد: از دو سال گذشته تاکنون مبلغ کرایه آژانس‌ها تغییری نکرده است که با عملی شدن این قول همین روال ادامه پیدا می‌کند و قیمت‌ها افزایش پیدا نمی‌کند.

به گزارش تین‌نیوز، در سال‌های قبل  90 درصد تخفیف برای رانندگان آژانس‌ها، خبرنگاران، راننده‌های تاکسی به‌صورت سالیانه در نظر گرفته می‌شد. اما امسال سازمان حمل‌ونقل و ترافیک با اطلاعیه‌ای نرخ طرح ترافیک را افزایش داده است.

حجم ویدیو: 1.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09 دانلود ویدیو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.