| کد خبر: 66665 |

وضعیت بورس در هفته‌ جاری:

◄ سیر صعودی نمادهای حمل و نقلی / تاثیر مثبت حمل و نقلی‌ها بر شاخص بورس

تین نیوز | در روز گذشته شاخص کل بورس 137 واحد رشد کرد و به رقم 61،434 واحد رسید.

به گزارش تین نیوز، بر اساس آمار سازمان بورس اوراق بهادار، روز گذشته مپنا با 29 واحد و خودرویی ها با 16 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

در بازار فرابورس، شاخص ایفکس 8 واحد رشد کرد و به رقم 686 واحد رسید. مارون و زاگرس بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. ارزش معاملات در این بازار به رقم 49.2 میلیارد تومان رسید که بیشترین ارزش معامله سهم کتوکا، 2.4 میلیارد تومان بود.

نمادهای رمپنا، خودرو، وبملت، خساپا، فملی، بیشترین تاثیر مثبت و رانفور و شبندر، بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص بورس داشتند

اما وضعیت گروه حمل و نقل در هفته جاری دارای سیر صعودی بود. بر این اساس وضعیت نمادهای حملی و نقلی در هفته جاری به شرح زیر بوده است:

شنبه18 مهر ماه:در گروه  حمل و نقل بیشتر نمادها با معاملات منفی همراه بودند. حفارس، حکشتی شاهد معاملات مثبتی بودند و در صدر معاملات این گروه قرار گرفتند.

یکشنبه 19 مهر ماه: گروه حمل و نقل معاملات کم حجمی را تجربه کرد. نمادها تماما با معاملات مثبت به کار خود پایان دادند. نماد حپترو با صف خرید، بسته شد. حفارس جهت تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف گردید.

دوشنبه 20 مهر ماه:در این روز نمادها تماما با معاملات مثبتی به کار خود پایان دادند در حالی که شاهد معاملات کم حجمی در این گروه بودیم. حکشتی با بیش از 900 هزار سهم در صدر معاملات این گروه قرار گرفت.

سه شنبه 21 مهرماه: تمامی نمادها معاملات مثبتی را پشت سر گذاشتند به طوریکه نماد حپترو با صف خرید بسته شد. حکشتی با بیش از 1 میلیون سهم پر حجم ترین نماد این گروه بود.
 
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.