| کد خبر: 52460 |

◄ توقف کامل نوسازی تاکسی در قم از آذر ۹۳

تین نیوز | مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از توقف نوسازی تاکسی های فرسوده در این شهر خبر داد و گفت: روند نوسازی تاکسی های شهر قم از آذر ماه سال 93 متوقف شده است.

مرتضی عزتی در گفتگو با تین نیوز، افزود: به دلیل اختلافات مالی میان شرکت ایران خودرو و ستاد مدیریت سوخت، متاسفانه نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی در این شهر کاملا با رکود مواجه شده است.

وی با اشاره به مراجعه روز افزون دارندگان تاکسی های فرسوده به سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: علیرغم انبوه مکاتبات با بخش های مختلف اما، تا به این تاریخ فرآیند نوسازی همچنان متوقف مانده و اتحادیه تاکسیرانی شهر های کشور نیز پاسخ مشخصی در این باره ارائه نکرده است.

مسئول سازمان تاکسیرانی شهر قم، تاکیدکرد: از تعداد 1000 تاکسی که به این شهر اختصاص داده شده بود تنها 180 دستگاه آن تحویل و جایگزین تاکسی های فرسوده شد. قطعا با ورود 800 دستگاه باقی مانده تحول مطلوبی را در ناوگان تاکسیرانی شهر قم شاهد خواهیم بود.

عزتی با بیان اینکه از مجموع 1580 دستگاه تاکسی فرسوده موجود در ناوگان تاکسیرانی قم تنها 180 دستگاه نوسازی شده است، گفت: متاسفانه به علت برنامه ریزی یکپارچه برای نوسازی تاکسی های شهری، قطعا عملکرد جداگانه در هر یک از استان ها این فرآیند را با چالش های جدیدی روبرو می کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حرکت جدید سازمان تاکسیرانی مشهد در ارتباط با نوسازی تاکسی های این شهر، اظهار داشت: شهرهای بزرگی چون تهران،شیراز و مشهد به دلیل دارا بودن سرمایه قادرند با سپرده گذاری بلند مدت در بانک مورد نظر خود نسبت به تسریع نوسازی اقدام کنند اما این مهم در  شهرهای کوچک تر با مسائل خاص خود همراه است.

عزتی این اقدام را موجب چند گانگی در عملکرد نوسازی تاکسی ها در شهرهای مختلف دانست و تصریح کرد: قطعا با شیوع این کار در فرآیند نوسازی تاکسی ها با مشکل مواجه خواهیم شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.