| کد خبر: 33740 |

سه هزار دستگاه اتوبوس درون شهری عمومی در مهران مستقر شدند

تین نیوز |  مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی ایلام و حومه گفت: با همکاری اتحادیه اتوبوسرانی درون شهری و سازمان همیاری شهرداری های کشور سه هزار دستگاه اتوبوس عمومی تا این لحظه کار جابجایی زائران از مرز تا داخل شهر مهران را بر عهده دارند.

'محمدنقی اسماعیلی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان اتوبوس درون شهری از شهرهای ساوه ، اراک ، زنجان ، قزوین و استان های همسایه ایلام به مرز مهران اعزام شده اند.
 
وی افزود: از این تعداد وسیله حمل و نقل عمومی 80 دستگاه متعلق به استان ایلام و مابقی به دیگر استان ها تعلق دارد که البته این تعداد دستگاه همه ظرفیت اتوبوسرانی خصوصی و عمومی استان را تشکیل می دهد.
 
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی ایلام و حومه اعلام کرد: سازمان اتوبوسرانی استان تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی خود را در مرز مهران مستقر کرده است و این خدمت رسانی تا دو روز پس از اربعین نیز ادامه دارد.
 
اسماعیلی یادآور شد: به علت حمل و جابجایی زوار از مرز به داخل شهر مهران در دو روز آینده به جز سرویس های دانشگاهی، اتوبوس های حمل و نقل درون شهری فعالیت خود را در شهرستان های محل خدمت خود را لغو و فقط در پایانه مرزی مهران اقدام به جابجایی مسافران اربعین می کنند.
 
وی تاکید کرد: مردم در طول چند روز آینده منتظر اتوبوس های دورن شهری نباشند و از تاکسی های عمومی برای رسیدن به مقصد استفاده کنند.
 
وی ابراز کرد : حمل و نقل زائران از سوی سازمان به صورت رایگان است و هیچ هزینه بهایی از آنها اخذ نمی شود.
 
اسماعیلی ادامه داد: ظهر امروز با همکاری استانداری ایلام و شرکت توزیع فرآورده های نفتی استان 30 هزار لیتر سوخت برای اتوبوس های درون شهری مستقر در مرز تامین شده و تریلرهای حامل سوخت در حال حرکت به سمت مرز مهران است.
 
وی اضافه کرد: اتوبوس های بخش حمل و نقل عمومی استان های حاضر در مرز به صورت مستقیم مسافران و زائران استان های تابعه خود را از مرز تا این استان ها جابجا می کنند و دوباره به مرز باز می گردند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.