| کد خبر: 12959 |

به منظور کاهش آلودگی هوای تهران

◄ خروج کلیه مینی بوس های فرسوده تا پایان سال جاری / نوسازی ناوگان های حمل و نقل عمومی

تین نیوز | مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از خروج کلیه مینی بوس های فرسوده تا پایان سال جاری خبر داد.

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، در خصوص نوسازی مینی بوس ها، گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته مقرر شد برای نوسازی مینی بوس های فرسوده، شهرداری تهران مبلغ 20 میلیون تومان، سازمان محیط زیست 20 میلیون تومان و ستاد نوسازی خودرو های فرسوده نیز 18 میلیون تومان پرداخت کنند.

وی اظهار کرد: بر این اساس انتظار می رود تا پایان سال مینی بوس های فرسوده به طور کامل از ناوگان حمل و نقل عمومی خارج شوند.

سنندجی همچنین یادآور شد: در این زمینه نیز نسبت به عقد قرار داد با شرکت های سازنده خودرو داخلی و ثبت نام از متقاضیان جهت انتخاب نوع خودرو اقدام شده است. بنابراین به منظور کاهش آلودگی هوای تهران ، موضوع نوسازی مینی بوس های فرسوده به جدیت دنبال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر در سال جدید برای نوسازی ناوگان بخش حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس ها و مینی بوس ها با عنایت به تکالیف برنامه پنج ساله دوم طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و نظر به فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی تهران به دلیل عدم تامین اتوبوس مورد نیاز توسط دولت طی سالیان اخیر، برنامه ریزی های لازم را نسبت به بازسازی و نوسازی اتوبوس های در اختیار انجام دادیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در پایان یادآور شد: خروج 500 دستگاه اتوبوس فرسوده، بازسازی 500 دستگاه اتوبوس و بازگرداندن به چرخه خدمات رسانی ، تامین 500 دستگاه اتوبوس تک کابین توسط دولت محترم جهت جایگزینی اتوبوس های فرسوده، خرید 433 دستگاه اتوبوس دو کابین توسط شهرداری تهران جهت توسعه ناوگان اتوبوسرانی با توجه به اهداف پیش بینی شده در طرح جامع یاد شده از جمله مهمترین برنامه هایی است که در نظر داریم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.