بازدید سایت : ۵۷۱۳۷

آماده‌باش ۴۲۰ دستگاه اتوبوس در قم ویژه نیمه شعبان

آماده‌باش ۴۲۰ دستگاه اتوبوس در قم ویژه نیمه شعبان

تین نیوز | مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: یک‌هزار نفر پرسنل و 420 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و زائران در ایام نیمه شعبان به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.
 
سعید امراللهی صبح امروز در جلسه ستاد شعبانیه شهرداری قم اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی در کنار دیگر مراکز شهری اقدام به طراحی و برنامه‌ریزی برای نیمه شعبان کرده است به طوری که یک‌هزار نفر پرسنل و 420 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای این منظور در نظر گرفته شده‌اند.
 
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم افزود: بدنه بیرونی و داخل اتوبوس‌های شهری شستشو شده تا ظاهری آراسته در نیمه شعبان داشته باشند.
 
وی گفت: رینگ اطراف مسجد و پارک‌سوارهای انسجام و خضر نبی(ع) نیز به وسیله 60 دستگاه مینی‌بوس سرویس‌دهی خواهند شد و برای بستر رودخانه نیز 70 دستگاه اتوبوس برای سرویس‌دهی به زائران در نظر گرفته شده است و علاوه بر این 25 دستگاه اتوبوس هم به منظور ارائه خدمات مطلوب به احیاکنندگان شب نیمه شعبان و پس از اقامه نماز صبح از مسجد امام حسن عسکری(ع) تدارک دیده شده‌اند.
 
وی ادامه داد: بسته‌های فرهنگی به منظور توزیع در میان مسافران تهیه شده و دستورالعمل‌های لازم هم به رانندگان داده شده است.
 
امراللهی با اشاره به ضرورت نظافت و پاکیزگی اتوبوس‌های و ناوگان حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: در حال حاضر و با تجهیز امکانات، طی 15 دقیقه شستشوی کامل اتوبوس‌ها در قم صورت می‌گیرد و در نیمه شعبان کارواش سازمان، از هفت صبح تا ساعت 20 به صورت یکسره فعالیت خواهد کرد.
 
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم عنوان کرد: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده بتوانیم میزبان خوبی برای میهمانان و زائران قم باشیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.