| کد خبر: 272432 |

توسعه پروژه های برون مرزی در حوزه تاسیسات دریایی

مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، گفت: صنعت دانش بنیان، پژوهش و بهره جویی از ظرفیت دانشمندان جوان در حوزه صنایع، در دستور کار این شرکت قرار داشته و با استفاده از این ظرفیت های بومی، حضوری فعال تر در پروژه های برون مرزی خواهیم داشت.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، گفت: صنعت دانش بنیان، پژوهش و بهره جویی از ظرفیت دانشمندان جوان در حوزه صنایع، در دستور کار  این شرکت قرار داشته و با استفاده از این ظرفیت های بومی، حضوری فعال تر در پروژه های برون مرزی خواهیم داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حسین شیوا امروز در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت و در جریان امضای تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی بین شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی  با دانشگاه های صنعتی شریف و امیرکبیر از تشکیل کمیته راهبردی پژوهش و فناوری این شرکت خبر داد و گفت: این کمیته با همراهی دانشگاه های مختلف کشور از جمله دانشگاه شریف و امیرکبیر، استفاده از تکنولوژی های جدید و بومی و جذب نیروهای مستعد را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: جهش تولید که از اهداف کلان کشور به شمار می آید، باتکیه بر توان نیروی انسانی و  زیرساخت های کارآمد شرکت هایی همچون شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران تحقق خواهد یافت و اکنون باید با بومی سازی دانش و فناوری های جهانی، نقش تاثیرگذار خود را ایفا کنیم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر و معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف، به نمایندگی از این دانشگاه ها، این تفاهم نامه را با شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی امضا کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.