| کد خبر: 262880 |

سوخت محبوب صنعت کشتیرانی چیست؟

در ماه آگوست و سپتامبر بیشترین کشتی های کانتینری سفارش داده شده با سوخت LNG می باشد که پس از آن کشتی های حامل خودرو و تانکر ها قرار دارند.

تین نیوز

21 فروند کشتی با سوخت LNG در ماه آگوست و ۱۲ فروند کشتی با سوخت متانول در ماه سپتامبر به یارد های کشتی سازی جهان سفارش داده شده اند که بر اساس بررسی های موسسه DNV این دو نوع سوخت به عنوان سوخت محبوب صنعت کشتیرانی محسوب می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مانا؛ موسسه DNV در بررسی های پژوهشی با ارائه گزارشی سوخت مورد علاقه صنعت کشتیرانی را بر اساس نوع سفارش کشتی ها اعلام کرده و یاد آور شده است: در ماه آگوست و سپتامبر بیشترین کشتی های کانتینری سفارش داده شده با سوخت LNG می باشد که پس از آن کشتی های حامل خودرو و تانکر ها قرار دارند.

« مارتین وولد »، مشاور کسب و کار DNV  در این زمینه گفت: پس از LNG سوخت غالب صنعت کشتیرانی متانول است که علاوه بر مالکان کشتی کانتینری مالکان کشتی های فله نیز نسبت به سفارش کشتی با سوخت متانول اقدام می کنند.

وی یاد آور شد: در حال حاضر شاهد رشد و گسترش سفارشات کشتی با سوخت LNG و متانول هستیم؛ در این میان سوخت آمونیاک نیز در رده بعدی قرار دارد. اما هنوز شاهد اولین سفارش تایید شده با سوخت آمونیاک برای کشتی های تجاری نیستیم، اما به نظر می رسد که علاقه دست اندرکاران  صنعت کشتیرانی به این سوخت در آینده نزدیک افزایش یابد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.