| کد خبر: 257472 |

دستور مهم وزیر اقتصاد به گمرکات و بنادر در مورد کالاهای فاسد شدنی

وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه رئیس کل گمرک و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به منظور بررسی آخرین وضعیت کالاهای اساسی وارد بندر امام خمینی(ره) شد.

تین نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه رئیس کل گمرک و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به منظور بررسی آخرین وضعیت کالاهای اساسی وارد بندر امام خمینی(ره) شد.

به گزارش تین نیوز از تسنیم،  هفته گذشته بود که پس از بازدیدهای میدانی رئیس قوه قضائیه از گمرکات، بنادر و انبارهای سازمان اموال تملیکی در مازندران، معاون اول رئیس جمهور در اقدامی قابل تقدیر که نشان از دغدغه دولت برای حل مسائل و مشکلات گمرکات کشور دارد دستوری را خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی صادر کرد.

معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی را مکلف کرد در اسرع وقت از گمرکات و سازمان اموال تملیکی بازدید داشته باشد و حداکثر ظرف مدت یک ماه تدابیر و تصمیمات لازم را برای حل و فصل مشکلات و نارسایی های گمرک اتخاذ کند.

برهمین اساس، صبح امروز، وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه رئیس کل گمرک و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به منظور بررسی آخرین وضعیت کالاهای اساسی وارد بندر امام خمینی (ره) شد.

وزیر اقتصاد دستور در جریان بازدید از انبارهای گمرکات بندر امام خمینی(ره) دستور داد: در هر جایی که دولت دارای کالا (بنادر و گمرکات) است باید یک مکانیزم هشدار وجود داشته باشد تا به محض اینکه آن کالا در حال نزدیک شدن به تاریخ انقضا و فاسد شدن بود، هشدار دهد.

وی تاکید کرد: بالاترین مقام دستگاه صاحب کالا مسئول فاسد شدن احتمالی کالا است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.