| کد خبر: 248201 |

مدیرکل صمت استان بوشهر:

۲۴ واحد ساخت شناور در بوشهر فعال است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: اکنون ۲۴ واحد صنعتی ساخت شناور در این استان فعال هستند که ظرفیت اسمی خوبی دارند.

تین نیوز

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: اکنون ۲۴ واحد صنعتی ساخت شناور در این استان فعال هستند که ظرفیت اسمی خوبی دارند.

به گزارش تین نیوز، مهدی صفوی در حاشیه بازدید مدیرکل صنایع ریلی و دریایی وزارت صنعت، معدن و تجارت از صنایع شناورسازی استان بوشهر به خبرنگاران اظهار کرد: در زمان حاضر ۲۴ واحد صنعتی در زمینه ساخت شناور در این استان فعال هستند که ظرفیت اسمی خوبی دارند. تامین مالی، مواد اولیه و به ویژه بازار فروش تولیدات و ثبت سفارش از مهمترین چالش های این صنایع دریایی است و سفر دبیر شورای عالی صنایع دریایی فرصت خوبی برای آشنایی با ظرفیت های این شرکت ها و بررسی و حل مشکلات موجود آنها است.

وی ادامه داد: به این منظور بازدیدها و جلساتی با صنایع فعال برگزار می شود تا چالش های آنها به ویژه در مواردی که نیاز به پیگیری در سطح ملی دارد، طرح و بررسی شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد: در سفر مهرماه ۱۴۰۰ هیات دولت به استان بوشهر، تصمیم های خوبی در این زمینه مصوب شد که پیگیری برای تامین مالی آنها از طریق بانک های عامل در دست انجام است.

صفوی افزود: تحقق این مصوبه ها باعث تحریک تقاضا و سفارش ها به سمت واحدهای شناور سازی این استان می شود.

وی اضافه کرد: به طور حتم در صورتی که واحدهای شناورسازی استان بوشهر با جذب سفارش تولید، در ظرفیت اسمی خود فعالیت کنند، توسعه یافته و حجم بالایی اشتغال زایی خواهند داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.