| کد خبر: 202821 |

​رئیس انجمن مهندسی دریایی:

◄ هدف از برگزاری همایش صنایع دریایی، رسیدن به توسعه است

رئیس انجمن مهندسی دریایی در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین همایش صنایع دریایی، گفت: هدف انجمن از برگزاری همایش دستیابی به توسعه دریایی است.

تین نیوز

رئیس انجمن مهندسی دریایی در مراسم افتتاحیه بیست‌ویکمین همایش صنایع دریایی، گفت: هدف انجمن از برگزاری همایش دستیابی به توسعه دریایی است.

به گزارش تین نیوز، حسین ابراهیم‌زاد فاضل گفت: هدف انجمن صنایع دریایی این است که همایش‌هایی که منتج به خروجی در راستای توسعه دریایی باشد، در قالب رویدادی علمی و تخصصی باشد.

رئیس انجمن مهندسی دریایی با تاکید بر اینکه توسعه بر مبنای دانایی است گفت: مقالات کاربردی کمک زیادی به حل معضلات جامعه و تحکیم ارتباط بین صنعت و دانشگاه می‌کند.

فاضل همچنین با انتقاد از عدم حضور پررنگ بخش خصوصی و تشکل‌ها در مجامع تصمیم‌گیری گفت: ظرفیت‌های علمی زیادی در انجمن‌ها و تشکل‌ها، برای دستیابی به توسعه‌ای است.

رئیس انجمن مهندسی دریایی ادامه داد: بار اصلی فعالیت‌ها بر دوش بخش خصوصی است و با توجه به این موضوع باید با سیاست گذاری‌ها و حمایت‌های درست این بخش را در تحقق اهداف یاری کرد.

رئیس انجمن مهندسی دریایی اضافه کرد: رقابت مخرب دولت و بخش خصوصی در هیچ جای جهان‌ اتفاق نمی‌افتد، در عین حال توجه به پارامترهای انسانی هم در دستیابی به توسعه در صنعت دریایی از اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس انجمن صنایع دریایی اضافه کرد: بیست‌ویکمین همایش صنایع دریایی با مشارکت سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، دانشگاه امیرکبیر و سایر ارگان‌های دریایی، سازمان منطقه آزاد قشم دانشگاه آزاد قشم  برگزار می‌شود.

فاضل همچنین از برگزاری انتخابات انجمن مهندسی دریایی تا پایان سال خبر داد.

بیست و یکمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی ۱۱ تا ۱۳ دی ماه در جزیزه قشم برگزار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.