| کد خبر: 183555 |

برگزای مانور مقابله با آلودگی نفتی در بندر فریدونکنار

مانور مقابله با آلودگی نفتی به منظور افزایش آگاهی و ارتقاء سطح آمادگی پرسنل عضو تیم عملیاتی و ایجاد هماهنگی بین ارگان های دریایی و مراکز امدادی در بندر فریدونکنار برگزار شد.

تین نیوز

مانور مقابله با آلودگی نفتی به منظور افزایش آگاهی و ارتقاء سطح آمادگی پرسنل عضو تیم عملیاتی و ایجاد هماهنگی بین ارگان های دریایی و مراکز امدادی در بندر فریدونکنار برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مانا؛ معاون امور دریایی بندر نوشهر گفت : این مانور در راستای تعهدات ایران به عنوان عضو سازمان جهانی دریانوردی که موظف به اجرای ۲۸ کنوانسیون بین المللی الزام آور است برگزار شده است . 

ابوطالب گرایلو با اشاره به ضرورت برگزاری مانور مقابله با آلودگی نفتی، افزایش آگاهی و ارتقاء سطح آمادگی پرسنل عضو تیم عملیاتی و ایجاد هماهنگی بین ارگان های دریایی و مراکز امدادی را از مهمترین اهداف این مانور برشمرد . 

وی یادآور شد : خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش و جدیت تیم های عملیاتی شرکت کننده ، این مانور توسط بخش خصوصی و با نظارت تیم مقابله با آلودگی بندر نوشهر با موفقیت انجام شد و نقاط ضعف و قوت آن طی نشستی با حضور تیم ارزیاب اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت. 

مانور مقابله با آلودگی نفتی با حضور جمعی از مسئولین محلی توسط تیم مقابله با آلودگی نفتی شرکت راهبران بندر فریدونکنار و با همکاری و مشارکت یگان حفاظت بندر ، دریابانی ، هلال احمر، مالکان شناورهای تفریحی بخش خصوصی و همیار ناجی در محل حوضچه بندر فریدونکنار برگزار شد .

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.