| کد خبر: 179015 |

◄ با وجود اعلام غیرقانی بودن، همایش صنایع دریایی در تهران برگزار شد

با وجود اعلام رسمی انجمن علمی مهندسی دریایی مبنی بر غیرقانونی بودن برگزاری همایش صنایع دریایی در تهران، این همایش برگزار شد.

تین نیوز

با وجود اعلام رسمی انجمن علمی مهندسی دریایی مبنی بر غیرقانونی بودن برگزاری همایش صنایع دریایی در کتابخانه ملی تهران، این همایش برگزار شد.

photo_2018-12-12_12-01-46

به گزارش تین‌نیوز، پیرو اعلام کنسل شدن همایش غیرقانونی منتصب به انجمن مهندسی دریایی ایران در باغ موزه دفاع مقدس و برگزاری آن در سالنی در کتابخانۀ ملی (مجموعه مجاور باغ موزه دفاع مقدس)، دبیرانجمن مهندسی دریایی ایران که پیش‌تر اعلام کرده بود این همایش غیرقانونی برگزار نخواهدشد ،دراین خصوص اظهار داشت: همانگونه که انتظار می‌رفت تلاش انجمن مهندسی دریایی ایران مبنی بر جلوگیری از برگزاری همایش غیرقانونی تهران در باغ موزه دفاع مقدس با همکاری مسئولان و حراست باغ موزه دفاع مقدس به ثمر نشست. اما برگزار کنندگان گردهمایی مذکور کوتاه نیامده و آن را با انتقال مراجعان به کتابخانه ملی، در مجموعه مجاور باغ موزه دفاع مقدس برگزار کردند!  انجمن مهندسی دریایی ایران می‌توانست از این اقدام نیز جلوگیری کند اما با توجه به این‌که این‌گونه رفتارها و پیگیری آن در شان جامعه دریایی ایران نیست، پیگیری موضوع را به مراجع قضایی موکول کردیم.

همچنین دبیر انجمن مهندسی دریایی ایران محمد امین فیض چکاب تصریح کرد : قضاوت این اقدام ناپسند و غیر قانونی بر عهده جامعه دریایی کشور بوده و تبعات آن بر عهده مسببین آن است.

برگزاری دو همایش با یک نام در واقع ناشی از اختلافات درونی انجمن علمی مهندسی دریایی است که به دلیل عدم همکاری سعید سیف، رییس سابق انجمن علمی مهندسی دریایی در تحویل این انجمن به حسین فاضل رئیس منتخب انجمن مهندسی دریایی آغاز شد.

با وجود اخطار وزارت علوم به سعید سیف برای جلوگیری از موازی کاری‌ها و اعلام قانونی بودن برگزاری همایش در کیش و غیرقانونی بودن این همایش در تهران این همایش در محل در باغ‌موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد که همانگونه که از تصویر منتشر شده مشخص است کارگروه آن با استقبال خوبی نیز مواجه نشده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.