| کد خبر: 170566 |

کشتی‌های چینی با مجهزترین امکانات به جان صیادان سنتی افتاده اند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس، گفت: کشتی‌های چینی با مجهزترین امکانات به جان صیادان سنتی افتاده‌اندو مرتب به مردم دروغ می‌گویند و اعلام می‌کنند چنین کشتی‌های وجود ندارد.

تین نیوز

نماینده مردم بندرعباس در مجلس، گفت: کشتی‌های چینی با مجهزترین امکانات به جان صیادان سنتی افتاده‌اندو مرتب به مردم دروغ می‌گویند و اعلام می‌کنند چنین کشتی‌های وجود ندارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، احمد مرادی در نشست علنی یکشنبه، 31 تیرماه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: مباحث اقتصادی در کشور پر رنگ شده است و قیمت ارز با افزایش بی سابقه روبرو شده است و قیمت طلا و سکه نیز روزانه افزایش پیدا می‌کند.

نماینده مردم بندرعباس،قشم،ابوموسی،حاجی آباد، خمیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به شدت نگران شرایط اقتصادی هستند تصریح کرد: اینجانب با اعتقاد به فرمایشات مقام معظم رهبری ، کلام گوهر بار امام راحل عزیز که اعلام کردند، آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند، مطالبم را به اطلاع عموم مردم می رسانم.

وی ادامه داد: ما 40 سال درگیر موضوعاتی مانند تحریم‌ها هستیم ومردم دراین زمینه‌ها سختی‌هایی را متحمل شدند اما خم به ابرو نیاوردند و نخواهند آورند ودرمقابل همین مردم فساد و تجمل گرایی، تبعیض و بی‌عدالتی را نیز مشاهده می کنند که این امر جسم و روح مردم را آزار می دهد.

مرادی افزود: امروز دیگر کشورهای آزاده و مستقل وحشتی از آمریکا ندارند و امام راحل و مقام معظم رهبری ابهت کاذب که در این کشو ر بود را در هم شکستند و امروز به جای ترس و وحشت از آمریکا بایستی از تیم اقتصادی دولت ترسید و باید از وزیران کم کار و تجمل گرایی برخی از مدیران ترسید.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تصریح کرد: باید از ریخت و پاش‌های که در کشور وجود دارد ترسید و باید از فقر که با سوء مدیریت بر مردم تحمیل شده است، ترسید و ایران کشوری فقیر نیست تا مردم مجبور باشند طعم تلخ فقر را بچشند، ما کشوری قدرتمند و ثروتمندی هستیم و یکی از استانهای ثروتمند و در عین حال فقیر؛ هرمزگان در شرایطی که بنادر ،دریا و گمرکات، معادن غنی را در خود جای داده است اما متاسفانه به نظر می‌رسد هیچ نداریم.

وی ادامه داد: ما 60هزار خانوار مددجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره) و سازمان بهزیستی را در هرمزگان داریم ، کمبود 1700 تخت بیمارستانی و 60 درصد راه های خاکی و صعب العبور و کمبود سرانه ورزشی و بحران آب و نابودی کشاورزان و ده ها مشکلات اساسی که دل هر انسانی آزاده را به درد می آورد و به والله ظلمی است که به حق مردم هرمزگان روا داشته شده است.

نماینده مردم بندر عباس در مجلس افزود: کشتی های چینی با مجهزترین امکانات به جان صیادان سنتی افتاده اند و مرتب به مردم دروغ میگویند و اعلام می کنند چنین کشتی‌های وجود ندارد و دولت پنبه در گوش خود کرده و حاضر نیست صدای عدالت خواهی مردم هرمزگان را بشنود؛ هزاران میلیارد تومان از این استان درآمد کسب می شود اما حاضر نیستند به این وضعیت اسفناک پایان بدهند.

مرادی افزود: هرمزگان را به میزانی بدبخت جلوه دادند که حاضر نیستند، مدیران آن را در استانهای دیگر نیز بپذیرند و اخیرا نماینده ای که در استان همدان به انتصاب یک مدیر هرمزگانی اعتراض و انتقاد داشته است، نمی داند که هرمزگان میزبان بیش از 15 هزار همدانی است و این عزیزان به بهترین شکل در هرمزگان زندگی می کنند و این نماینده اطلاع ندارند که استاندار فعلی همدان بیش از 17 سال در هرمزگان مشغول خدمت بوده اند و ایشان محبت و مهمان نوازی مردم استان هرمزگان را بیش از این نماینده می‌داند.

وی ادامه داد:این نماینده احتمالا اطلاع ندارند که مدیر کل فعلی ارشاد آنان از ایثارگران و جانبازانی است که یک پای خود را تقدیم انقلاب و مردم ایران کرده است و پیشنهاد می کنم این نماینده محترم با مطالعه اظهار نظر کنند تا خدای ناکرده دچار قدر ناشناسی و کم لطفی نشوند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: بنده به این نماینده محترم اعلام می کنم حتما از مردم هرمزگان که هم اینک میزبان مردم خوب استان همدان هستند، عذرخواهی کنند و در غیر اینصورت مورد غضب همدانی‌های عزیز قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.