| کد خبر: 160482 |

◄ افزایش شناورهای صیادی با اعطای تسهیلات

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران گفت: با اعطای تسهیلات درزمینهٔ خرید شناورهای صیادی، به‌زودی تعداد این شناورها را افزایش می‌یابد.

تین نیوز

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران  گفت: با اعطای تسهیلات درزمینهٔ خرید شناورهای صیادی، به‌زودی تعداد این شناورها را افزایش می‌یابد.

حسن صالحی گفت: امسال 78 کشتی مشغول فعالیت درزمینهٔ صید فانوس‌ماهیان هستند.

صالحی افزود: تمام این کشتی‌ها ایرانی هستند و برنامه داریم با اعطای تسهیلات درزمینهٔ خرید شناورهای صیادی، به‌زودی تعداد این شناورها را افزایش دهیم.

رئیس سازمان شیلات ایران، خاطرنشان کرد: این تعداد کشتی فعال در امر صید فانوس ماهیان دریای عمان، موجب اشتغال بیش از هزار و 100 نفر به‌صورت مستقیم شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: در شش‌ماهه نخست امسال حدود هفت هزار و 101 تن توسط 54 کشتی صیدشده است.

این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران تأکید کرد: سازمان شیلات درزمینهٔ کنترل و مدیریت شناورهای فعال در امر صید فانوس ماهیان اقدامات بسیار مهمی ازجمله نظارت کامل بر صید و تخلیه هم از طریق نیروی انسانی مستقر روی شناور و اسکله‌های تخلیه و هم با استفاده از کمترهای ماهواره‌ای انجام داده است.

وی در ادامه سخنان خود اذعان داشت: در حال حاضر سازمان شیلات به‌منظور تکمیل تحقیقات در سایر نقاط شرق دریای عمان توسعه ناوگان را از دستور کار خود خارج کرده و به دنبال توسعه صید و افزایش تلاش صید توسط ناوگان موجود است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.