بازدید سایت : ۳۸۷۷۵

◄ حضور برندهای مطرح دریایی در نمایشگاه TOC ASIA سنگاپور

مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه در بخش‌های صنایع دریایی و بندر، مهندسی بندر، لجستیک و مهندسی حمل‌ونقل و انبار کالا دستاوردهای خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

 حضور برندهای مطرح دریایی در نمایشگاه  TOC ASIA سنگاپور
تین نیوز |

نمایشگاه حمل‌ونقل دریایی سنگاپور که از سال 1995 تا به حال به‌صورت سالانه در حال برگزاری است، در میان رویدادهای حمل‌ونقل دریایی به‌عنوان یک اجتماع بسیار مهم و مطرح صنعت دریایی در آسیا و اقیانوس آرام  محسوب می‌شود.

نمایشگاه امسال با 1439 مشارکت‌کننده حدود 9 درصد افزایش نبست به سال قبل و همین‌طور 28 درصد افزایش در شمار بازدیدکنندگان را شاهد بوده است.

این نمایشگاه بهترین جایگاه به‌منظور اجتماع جهانی پایانه‌های حمل‌ونقل دریایی و بندرها در یک محل خواهد بود. رویداد مذکور شامل یک کنفرانس سطح بالا به همراه اجرای یک نمایشگاه تکنولوژی حمل‌ونقل و یک کنفرانس رایگان است.

این نمایشگاه امکان ملاقات‌های حضوری با تولیدکنندگان تجهیزات بندرها و حمل‌ونقل دریایی، تأمین‌کنندگان ثانویه کال و ارائه‌دهندگان خدمات بندری را نیز فراهم کرده است.

مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه در بخش‌های صنایع دریایی و بندر، مهندسی بندر، لجستیک و مهندسی حمل‌ونقل و انبار کالا دستاوردهای خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

نمایشگاه توک آسیا سنگاپور

نمایشگاه حمل‌ونقل دریایی 2018 در  4 و 5 اردیبهشت سال آینده در سنگاپور برگزار خواهد شد. اطلاعات کامل از این نمایشگاه را اینجا ببینید.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.