| کد خبر: 157447 |

◄ گردهمایی 20 هزار فعال ریلی در نمایشگاه ریلی هنگ‌کنگ

در طول 20 سال گذشته، این نمایشگاه ریلی بیش از 20 هزار فعال حوزه‌های ریلی را در یک‌جا گرد هم آورده و فضای مناسبی را برای آن‌ها فراهم کرده است. مجریان این دوره از نمایشگاه میزبان بیش از 2500 بازدیدکننده، 100 مشارکت‌کننده، بیش از 130 سخنران خواهند بود.

تین نیوز

نمایشگاه و کنفرانس ریلی آسیا-اقیانوسیه که هر ساله در هنگ‌کنگ برگزار می‌شود؛ به‌عنوان رویدادی مطرح در راه‌آهن آسیا یکی از مناسب‌ترین و بهترین جایگاه‌های حضور مقامات دولتی، مشاوران بنام بین‌المللی و فروشندگان به‌منظور دستیابی به استراتژی‌های سرمایه‌گذاری و خدمات و نوآوری محسوب می‌شود.

در طول 20 سال گذشته، این نمایشگاه ریلی بیش از 20 هزار فعال حوزه‌های ریلی را در یک‌جا گرد هم آورده و فضای مناسبی را برای آن‌ها فراهم کرده است. مجریان این دوره از  نمایشگاه میزبان بیش از  2500 بازدیدکننده، 100 مشارکت‌کننده، بیش از 130 سخنران خواهند بود.

لازم به توضیح است که مشارکت‌کنندگان  نمایشگاه امسال متشکل از 10 درصد از اروپا و آمریکا، آسیای میانه و آفریقا 5درصد، آسیای شمالی 55درصد، آسیای جنوبی 25درصد ، استرالیا 5درصد هستند.

محصولات قابل‌ارائه در این نمایشگاه شامل سیستم‌های تهویه مطبوع، کابل‌ها، حفاظت در مقابل آتش، سیستم‌های طراحی داخلی، سیستم‌های روشنایی، لوکوموتیو، سیستم‌های مانیتورینگ، امینی و کنترل، فضای داخلی راه‌آهن است.

در این نمایشگاه به بخش‌های تکنولوژی جدید حمل‌ونقل ریلی، پروژه‌های جدید مترو در کشورهای مختلف، بخش مسافری و باری، علائم و ارتباطات الکتریکی مدیریت انرژی در خطوط ریلی، حمل‌ونقل ریلی سبک، ایمنی در حمل‌ونقل ریلی خواهند پرداخت.

تاریخ برگزاری این نمایشگاه مورخ 29 اسفند تا 1 فروردین‌ماه خواهد بود. برای اطلاعات بیش‌تر از این نمایشگاه، اینجا را ببینید.

نمایشگاه ریلی هنگ کنگ

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.