| کد خبر: 132369 |

برگزاری موفقیت آمیز مزایده واگذاری پایانه شماره یک غلات مجتمع بندری امام خمینی(ره)

تین نیوز

مدیریت عملیاتی پایانه غلات شماره یک مجتمع بندری امام خمینی(ره) و تعمیر و نگهداری تجهیزات استراتژیک آن با برگزاری مزایده و طی تشریفات قانونی، در قالب قرار داد سه ساله؛ به بخش خصوصی واجد شرایط واگذار شد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)، با اعلام این خبر بیان داشت: در جریان این مزایده، ضمن رعایت تمام جوانب قانونی مرتبط، شرکت نظم آفرینان صنعت سهند موفق گردید امور راهبری، نگهداری و تعمیر پایانه شماره یک غلات این مجتمع بزرگ بندری را بر عهده بگیرد.

 

عبداللهی در ادامه افزود: این پایانه اختصاصی کالا به عنوان یکی از پایانه های مهم تخلیه و بارگیری غلات در کشور؛ نقش بسیار مهمی در توسعه تجارت در منطقه دارد و با واگذاری آن به بخش خصوصی ذی صلاح، زمینه ی لازم برای ارتقاء کیفی شاخص های عملیات تخلیه و بارگیری غلات و در نتیجه جلب رضایت بیشتر مشتریان فراهم می آید.

 

وی در ادامه افزود: با برنامه ریزی های به عمل آمده، مراحل اداری و تحویل و تحول پایانه و ماشین آلات این پایانه اختصاصی کالا، در اردیبهشت ماه سال جاری به پایان رسید.

 

یادآور می شود مجتمع بندری امام خمینی(ره) به لحاظ برخورداری از مزیت ها و ویژگی های کم نظیر و منحصر به فرد، مهم ترین کانون تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از جمله غلات در کشور است و بخش عمده ای از غلات مورد نیاز و صادراتی کشور از طریق این مجتمع بندری مبادله می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.