| کد خبر: 256832 |

اتوبوس های فوتون به ایران می‌آیند

زامیاد طرح عرضه اتوبوس های فوتون را در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا به تازگی تست های فنی اتوبوس FOTON C12 را نیز آغاز کرده است.

تین نیوز

زامیاد طرح عرضه اتوبوس های فوتون را در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا به تازگی تست های فنی اتوبوس FOTON C12 را نیز آغاز کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از گجت نیوز، خبرها حاکی از آن است که شرکت زامیاد قصد دارد اتوبوس های فوتون چین را به بازار ایران عرضه کند. در همین راستا به تازگی فرایند تست اتوبوس دیزلی 12 متری فوتون C12 نیز آغاز شده است.

زامیاد به دنبال عرضه اتوبوس های فوتون در ایران

اتوبوس های فوتون

طبق شنیده ها، زامیاد این پروژه را با هدف فراهم کردن امکان تولید و عرضه اتوبوس دیزل شهری به شکل CKD و ایجاد تنوع در سبد محصولات تولیدی خود به اجرا درآورده است. همچنین از سایر اهداف اجرای پروژه مونتاژ اتوبوس می توان به مشارکت در نوسازی بخش فرسوده ناوگان حمل و نقل و رفع نیاز شهرها و شهرداری ها در این حوزه اشاره کرد.

اتوبوس های فوتون

زامیاد طی قراردادی با شرکت فوتون قصد دارد پس از انجام تست های لازم از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ فرایند مونتاژ اتوبوس دیزلی ۱۲ متری فوتون را آغاز کند. گفتنی است شرکت زامیاد پس از عرضه مدل ۱۲ متری، مدل های ۹.۵ متری (درون و برون شهری)، برقی و مدل ۱۸ متری را نیز به بازار ایران عرضه خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.