| کد خبر: 255592 |

شهر اصفهان باید به سمت برقی شدن حرکت کند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به‌آلودگی هوا، شهر اصفهان باید به سمت برقی شدن حرکت کند و تکنولوژی‌ های جدید به کار گرفته شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به آلودگی هوا، شهر اصفهان باید به سمت برقی شدن حرکت کند و تکنولوژی های جدید به کار گرفته شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، سید عباس روحانی در حاشیه برگزاری اولین رویداد فناورانه حمل و نقل دانش بنیان و سی ودومین نشست معاونان حمل و نقل کلانشهرهای کشور ، اظهار کرد: نمایشگاه خوبی در محل دانشگاه صنعتی برگزار شد که همین پشتوانه علمی آن را نشان می دهد، مواردی از قبل در بحث برنامه ریزی حمل و نقل شهری اصفهان مطرح بود و نتیجه آن در این سیستم انعکاس پیدا کرد.

وی در خصوص طرح های اجرا شده ادامه داد: خرید اتوبوس های دیزل و برقی از طریق شرکت ذرین خودرو پیگیری می شود، با توجه به آلودگی هوا، شهر اصفهان باید به سمت برقی شدن حرکت کند و تکنولوژی های جدید به کار گرفته شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در همین زمینه، بحث خرید اتوبوس برقی با شرکت ذرین خودرو انجام شد، اتوبوس های یور و۵ دیزل در دست اقدام است که امیدوارم به نتیجه مطلوب برسد، یک قراداد هم در خصوص برنامه ریزی حمل و نقل با شرکت بهمراه منعقد شد.

روحانی تصریح کرد: از حدود ۶ ماه گذشته این برنامه را که برای اولین بار اجرایی می شود پیش می بریم، هم برای ما و هم طرف قرارداد مجهولاتی وجود داشت که به زبان مشترک و تفاهم رسیدیم و این تفاهم نامه امروز به سرانجام رسید.

هم پیمایی بین شهروندان با استفاده از سامانه تقاضای اتوبوس

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه بین شهروندان هم پیمایی شکل می گیرد، در مسیرهایی که ممکن است خط اتوبوس نداشته باشیم اما جمعیتی که قصد تردد دارد نیاز به وسیله ای غیر از تاکسی و سیستم های مسافربری نرم افزاری داشته باشد، امروز آخرین اصلاحات انجام و تفاهم نامه امضا شد و نسخه نهایی قرارداد هفته آینده امضا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در خصوص زمان بهره برداری از این نرم افزار گفت: در ۶ ماه گذشته این کار پیگیری می شود، دیتاهای مورد نیاز جمع آوری شده و تبلیغات شهری انجام شده، از هفته آینده این کار به صورت آزمایشی آغاز می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.