| کد خبر: 185738 |

مصرف سوخت خودروهای داخلی بالاست

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت:ضرورت دارد صنعت خودروسازی نسبت به تغییر در کیفیت خودروها و مصرف خارج از استاندارد جهانی اقدام لازم را انجام دهد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت:ضرورت دارد صنعت خودروسازی نسبت به تغییر در کیفیت خودروها و مصرف خارج از استاندارد جهانی اقدام لازم را انجام دهد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت نفت، محسن دلاویز در نخستین نشست شورای مدیران این شرکت با اشاره به مصرف حداکثری بنزین در تعطیلات نوروز افزود: شرایط اقتصادی جامعه اقتضا می‌کند که امسال به موضوع بهینه‌سازی مصرف انرژی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی اظهار کرد: تا زمانی‌که اصلاح قیمت سوخت به صورت قانونی صورت نپذیرفته تک تک ما ایرانیان وظیفه داریم در ذیل سیاست‌های کلی اصلاح الگوی مصرف ابلاغی مقام معظم رهبری و قانون اصلاح الگوی مصرف مصوب مجلس شورای اسلامی، احساس مسئولیت بیشتری در مصرف صحیح انرژی در بخش‌های خانگی، حمل‌ونقل، صنایع و به ویژه صنعت خودروسازی کنیم.

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با انتقاد از عملکرد خودروسازان درباره مصرف بالای سوخت در خودروهای داخلی گفت: ضرورت دارد صنعت خودروسازی نسبت به تغییر در کیفیت خودروها و مصرف خارج از استاندارد جهانی اقدام لازم را انجام دهد.

دلاویز همچنین با اشاره به اتفاق‌های اخیر پیرامون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تحریم این نهاد انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی آمریکا اظهار کرد: همه وجود ایران عزیز وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و ما در هر جایگاهی که هستیم وظیفه داریم از سپاه حمایت کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.