| کد خبر: 248616 |

کاهش فاصله مشهد - بینالود با ساخت بزرگراه حرم تا حرم

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح بزرگراه حرم تا حرم گفت: با ساخت این بزرگراه و فراهم شدن ریل گذاری برای مسیر قطار، دسترسی به منطقه بینالود کمتر می شود.

تین نیوز

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح بزرگراه حرم تا حرم گفت: با ساخت این بزرگراه و فراهم شدن ریل گذاری برای مسیر قطار، دسترسی به منطقه بینالود کمتر می شود.

به گزارش تین نیوز،  یعقوب علی نظری در بازدید از شهر جدید بینالود با اشاره به پروژه بزرگراه حرم تا حرم اظهار کرد: با ساخت بزرگراه حرم تا حرم و فراهم شدن ریل گذاری برای مسیر قطار، دسترسی به منطقه بینالود بهتر خواهد شد و فاصله ۶۰ کیلومتری مشهد به بینالود به حدود ۳۵ کیلومتر کاهش پیدا می کند.

استاندار خراسان رضوی گفت: آینده نگری و برنامه ریزی برای ساخت منازل در طرح نهضت ملی مسکن باید به گونه ای باشد که نیازهای آینده ساکنان این مناطق هم فراهم شود.

وی افزود: در این محدوده اولویت واگذاری می تواند با افراد محلی و یا کارگران مستقر در شهرک های صنعتی باشد ولی با این حال سایر افراد متقاضی هم می توانند از آن استفاده کنند.

نظری ادامه داد: مهمترین مزیت این منطقه ساخت منازل ۲۰۰ متر مربعی به صورت ویلایی است که امکان استقرار ۱۰ هزار متقاضی را دارد.

استاندار خراسان رضوی گفت: بسته های تشویقی دیگری همچون پروانه و نقشه ساخت رایگان هم در اختیار متقاضیان واحدها قرار می گیرد و باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا پس از ساخت منازل در این منطقه، امکانات شهری لازم در اختیار مردم قرار گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    لطفا مطالب
    مفید ودرست.را منعکس کنید. ازچرندیات ودروغهای غربیها خود داری کنید.