| کد خبر: 252684 |

چرا رئیس هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس محافظ دارد؟

عبدالعلی علی عسگری در طبقه بندی مدیران نظام دارای چه درجه ایست که از او محافظت شود؟ رفتار سلطان گونه رئیس و کادر هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از کجا نشات می گیرد؟

تین نیوز

اینجا کیش است. کمی آن طرف تر از فرودگاهِ جزیره، چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت در صنعت پتروشیمی آغاز به کار کرده است. 

دوشنبه ۲۵ بهمن ماه؛ خبرنگاران و فیلمبرداران و عکاسان منتظرند تا روبان آیین گشایش این رویداد بریده شود. فضا به شدت امنیتی ست. 

گویی قرار است یکی از مقامات بلندپایه کشور قیچی را در دست بگیرد و روبان را ببرد. 

کمی بعد دَرِ نمایشگاه باز می شود. دعوایی به پا می شود، عده ای لباس شخصی با اسلحه خود خبرنگاران را به عقب می رانند. چشم ها به در است. چه کسی قرار است بیاید؟ 

ولوله ای برپا می شود. یقه سفیدها پشت روبان قرار می گیرند. گویی قرار است یکی از شاهان ایران باستان وارد شود. 

چشم حضار به «عبدالعلی علی عسگری» می افتد. این همه گارد و محافظ به خاطر مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس اینجا حاضر شده اند!؟

آنها که چند پیراهن بیشتر در صنعت پتروشیمی پاره کرده اند، سر تکان می دهند و لبخند تلخی بر لب دارند. و اینگونه «علی عسگری» روبان نمایشگاه چهارم را می برد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصادنامه، سه هتل بزرگ کیش در اجاره این هلدینگ و مدیران آن است. راننده تاکسی می گوید گویا رئیس مجلس به کیش آمده چون تابحال اینقدر فضای جزیره امنیتی نشده است!

او نمی داند هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس چیست و علی عسکری کیست. گمان می کند مقام بلند پایه ای پا به جزیره گذاشته است. از پشت پرده قدرت خبر ندارد. فقط دلخوش به آن است که جزیره شلوغ شده و او و همکارانش فرصت سر خاراندن ندارند. 

خبرنگاران متفرق می شوند. یقه سفیدهای تازه وارد به صنعت پتروشیمی به سمت غرفه ای بزرگ هجوم می آورند تا میزان ارادت و چاکری خود را به اعلیحضرت «علی عسگری» نشان دهند.

این صحنه را خبرنگاران در ذهن خود ثبت می کنند. بازار شایعه داغ است. می گویند این قدرت نمایی نشان از ترمیم کابینه رئیسی دارد و قرار است «علی عسگری» را جای وزیر نفت کنونی بنشانند.

افتتاحیه پایان می یابد و این پرسش ها در ذهن خبرنگاران نقش می بندد. چرا رئیس هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس باید محافظ داشته باشد؟ "علی عسگری" در طبقه بندی مدیران نظام دارای چه درجه ایست که از او محافظت شود؟ رفتار سلطان گونه رئیس و کادر هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از کجا نشات می گیرد؟

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: اقتصاد نامه

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جاوید تقی زاده 0 0

    بی شک صنعت عظیم پتروشیمی با اراده و دانش مردان و زنان تلاشگر و متخصص تا به اینجا رسیده است.
    اما نام "مهندس جعفر ربیعی" بعنوان مدیرعاملی اخلاق مدار، با همت، و تیزبین (به دور از هیاهو و ظاهرسازی ها) همواره در یادها خواهد ماند. همچنانکه در مترو تهران، تا همیشه نام ایشان خواهد درخشید.