| کد خبر: 234000 |

◄ کابینه رئیسی چه زمانی اعلام می‌شود؟

یک عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را در مورد زمان اعلام رسمی کابینه دولت سزدهم توسط ابراهیم رئیسی ارائه کرد.

تین نیوز

یک عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را در مورد زمان اعلام رسمی کابینه دولت سیزدهم توسط ابراهیم رئیسی ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص زمان اعلام کابینه دولت سیزدهم اظهار کرد: حجت‌الاسلام رئیسی در مراسم تحلیف اعلام کرد که در هفته جاری کابینه خود را به مجلس شورای اسلامی اعلام می‌کند. نباید به تاریخ‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود توجه کرد زیرا رئیسی در اظهارات خود روزی را برای اعلام کابینه دولت مشخص نکرد.

وی افزود: طی روزهای آتی کابینه دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد. دقت نظر در انتخاب افراد از جمله دلایل تأخیر در اعلام لیست کابینه دولت است و باید به این نکته توجه کرد کابینه‌ای که طی فرآیند دقیق بررسی شود آثار بهتری خواهد داشت.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید برای اعلام کابینه دقت را فدای سرعت کرد. توجه به اصلح بودن افراد از جمله اصل‌هایی است که مورد تاکید شخص رئیس جمهور قرار دارد.

نقدعلی یادآور شد: کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی طی یک هفته اعضای کابینه پیشنهادی رئیسی را بررسی خواهند کرد و نهایتاً پس از بررسی تجارب و برنامه‌ها، مجلس یک هفته فرصت دارد تا جلسه رأی اعتماد به اعضای کابینه را طبق آئین نامه داخلی در صحن علنی برگزار کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.