| کد خبر: 231265 |

مشارکت حداکثری در انتخابات مبین اعتماد مردم به مسوولان نظام است

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیانگر اعتماد آنها به مسوولان نظام و سیاست های آنها برای رفع مشکلات کشور است.

تین نیوز

دبیر جمعیت پیشرفت، رفاه و عدالت در استان اصفهان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیانگر اعتماد آنها به مسوولان نظام و سیاست های آنها برای رفع مشکلات کشور است.

به گزارش تین نیوز، مصطفی نباتی نژاد افزود: این در حالیست که توسعه، پیشرفت و امنیت پایدار در گرو تقویت و مشارکت سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به مسوولان است.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات مختلف بویژه در انتخابات روز ٢٨ خرداد، نمایش میران حس اعتماد عمومی به برنامه ریزی و عملکرد مسوولان نظام در۴٢ سال عمر انقلاب است.

دبیر جمعیت پیشرفت، رفاه و عدالت در اصفهان افزود: قهر کردن با صندوق ها  یا بی توجهی به عرصه انتخابات ، پیامدهای منفی و آثار وضعی بسیاری برای کشور به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: حل یا تشدید مشکلات مختلف جامعه بطورمستقیم و غیرمستقیم می تواند، میزان و کیفیت حضور مردم در صحنه انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد.

نباتی نژاد با اشاره به اینکه کمتر از یک ماه به برگزاری انتخابات مانده است از مسوولان خواست تا با تحقق وعده های از پیش داده شده خود به مردم و با بنای صداقت، زمینه تشویق آنها را برای حضور حداکثری در این رویداد مهم سیاسی فراهم کنند.

وی از مردم نیز درخواست که برغم تلاش دشمنان به منظور مایوس کردن آنها برای حضور در صحنه، مصمم تر از همیشه برای مشارکت در سرنوشت خود به عنوان یک حق قانونی در نظام مردمسالاری، در پای صندوق های رای حاضر شوند.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری  و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بطور همزمان  ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.