| کد خبر: 231161 |

سخنگوی دولت:

دولت حداقلی نمی‌تواند مطالبات حداکثری را پیگیری کند

ربیعی گفت: دولت حداقلی نمی تواند و نخواهد توانست مطالبات حداکثری جامعه را پیگیری کند.

تین نیوز

ربیعی گفت: دولت حداقلی نمی تواند و نخواهد توانست مطالبات حداکثری جامعه را پیگیری کند.

سخنگوی دولت در نشست خبری خود با رسانه ها با بیان اینکه دولت حداقلی نمی تواند و نخواهد توانست مطالبات حداکثری جامعه را پیگیری کند، گفت: امیدواریم که همه نهادها، سازمانها و دستگاههای دخیل در انتخابات به الزامات مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای متعهد باشند و شاهد باشیم که مردم هم در پاسخ و با اعتماد به اثرگذاری رایشان برای آینده کشور، سپردن سکان کشور را به دست دولتی بدون رای اکثریت بر خود روا بدارند.

ربیعی در ادامه به مسئله کرونا و واکسن اشاره و خاطرنشان کرد: دولت موضوع خرید واکسن و واردات آن از تمامی کشورها و شرکتهایی که امکان پذیر می باشد و نیز حمایت از تولید داخلی را در چند جلسه اخیر ستاد اقتصادی دولت با حضور وزیر بهداشت مورد بحث و بررسی قرار داده است. خوشبختانه با پیگیری های دغدغه مند همه اعضای دولت و تلاش های بی وقفه در وزارت امور خارجه به علاوه همکاری تنگاتنگ بانک مرکزی و با پیگیری های وزارت بهداشت امروز به نتایج امیدوار کننده و قابل اطمینان رسیده ایم.

سخنگوی دولت در ادامه بیان کرد: متاسفانه برخی از نامزدها با بی انصافی و بدون توجه به جنگ اقتصادی و تحریم‌های بی سابقه و فراگیری کرونا، برنامه تبلیغاتی خود را بر پایه حمله و هجمه به هشت سال گذشته بنا نهاده‌اند و با رویکردی نفی‌انگارانه به میدان آمده‌اند و امیدواریم شاهد برنامه‌های ایجابی کاندیداها هم باشیم.

ربیعی در پاسخ به پرسشی درباره برخی اتهام‌زنی‌ها به دولت و رعایت‌نکردن اخلاق انتخاباتی، تصریح کرد: متاسفانه برخی از نامزدها با بی انصافی و بدون توجه به جنگ اقتصادی و تحریم‌های بی سابقه و فراگیری کرونا، برنامه تبلیغاتی خود را حمله و هجمه به هشت سال گذشته بنا نهاده‌اند و با رویکردی نفی‌انگارانه به میدان آمده‌اند و امیدواریم شاهد برنامه‌های ایجابی کاندیداها هم باشیم و بطور مشخص صورت مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را ترسیم کنند.

وی یادآور شد: فکر کنم حدود ۲ سال پیش از همین تریبون اشاره کردم که با تخریب دولت و فرود آوردن آن کسی فرازی نخواهد داشت. همه دولت‌ها بخشی از تاریخ این انقلاب هستند و فراموش نکردیم در دوره‌ای افرادی برای جلب رای، تمامی دولت‌ها و دستاوردهای دولت های پس از انقلاب را تخریب کردند و امروز به کلیه دستاوردهای نظام طعنه می‌زنند.

ربیعی افزود: به عنوان یک شهروند امیدوارم در این دوره کاندیداها بگویند که چه برنامه‌ای برای تعامل با جهان دارند و اگر تحریمی پیش بیاید چه اقدامی خواهند کرد؟ و برنامه خود را در خصوص آزادی‌های سیاسی و اجتماعی به صورت شفاف اعلام کنند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: کاندیداها بگویند چه نگاهی به فضای مجازی دارند و در صورت پیروزی به دنبال توسعه یا محدود کردن فضای مجازی هستند؟ و برای رفاه و معیشت مردم چه برنامه کاربردی و مشخصی دارند؟ مردم بدون تردید در این دوره برنامه کاندیداها را رصد خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.