| کد خبر: 229411 |

◄ شورای وحدت اصولگرایان به کدام کاندیداها نامه ارسال کرده است؟

سیدابراهیم رئیسی، محسن رضایی، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، رستم قاسمی، امیرحسین قاضی‌زاده، علی نیکزاد، سعید محمد، حسین دهقان و عزت‌الله ضرغامی از جمله افرادی هستند که نامه برای آنها از سوی رییس شورای وحدت اصولگرایی ارسال شده است.

تین نیوز

لیست شورای وحدت اصولگرایان برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 1400 در حال نهایی شدن است و به نظر می رسد 10 نفر نامزد اصلی مشخص شده اند. به گونه ای که سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان اسامی ده کاندیدای ریاست‌جمهوری که نامه آیت‌الله موحدی کرمانی رییس این تشکل را برای اعلام برنامه‌های‌شان دریافت کرده‌اند اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، منوچهر متکی با اشاره به تکمیل روند ارسال نامه‌های شورای وحدت اصولگرایان به کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد: این نامه‌ها با امضای آیت‌الله موحدی‌کرمانی ریاست این شورا و جهت دریافت برنامه‌های کاندیداها به این افراد ارسال شده است.

متکی ادامه داد: پیش از این از ارسال نامه به آقایان سیدابراهیم رئیسی، محسن رضایی، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، رستم قاسمی و امیرحسین قاضی‌زاده و علی نیکزاد خبر داده بودیم.

وی افزود: اما در روزهای اخیر این روند با ارسال نامه به آقایان سعید محمد، حسین دهقان و عزت‌الله ضرغامی تکمیل شده است و ما منتظر پاسخ این ده نفر به شورای وحدت و ارسال برنامه‌ها و تیم انتخابی‌شان هستیم.

با توجه به توضیحات منوچهر متکی می‌توان نتیجه گرفت که این ده نفر کاندیداهای مورد توجه شورای وحدت اصولگرایان از میان چهره‌های مختلف و اسامی متعدد مطرح‌شده در ماه‌های اخیر، برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هستند و کاندیدای نهایی از میان همین افراد برگزیده خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.