| کد خبر: 179533 |

◄ کسی حق ندارد برای مامور گمرک پرونده تخلف تشکیل دهد

یک مقام مسئول خبر ارسال پرونده کارمند گمرک به هیئت تخلفات را تکذیب کرد.

تین نیوز

یک مقام مسئول خبر ارسال پرونده کارمند گمرک به هیئت تخلفات را تکذیب کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، یک منبع آگاه در گمرک گفت: ارسال پرونده تخلف کارمندی که مانع ورود نماینده سراوان به داخل ساختمان گمرک شده است به هیات تخلفات را تکذیب می کنم.

او با بیان اینکه اتفاقا اقدام مامور گمرک با استقبال گسترده کارکنان مواجه شد، افزود: مسئولان حوزه معاونت حقوقی گمرک که متولی این امور است از مقاومت مامور گمرک در برابر نماینده مجلس حمایت و اعلام کرده‌اند که این مامور از کارکنان با اخلاق و متعصب و شریف گمرک است و کسی حق ندارد پرونده تخلف برای وی تشکیل دهد. 

این فرد ادامه داد: محمد بهنیا مامور وظیفه شناس گمرک روز چهارشنبه نیز در همان پست حاضر شد اما به دلیل مراجعه خبرنگاران و نمایندگان برخی تشکل های دانشجویی مجبور شد محل کار خود را ترک و در طبقات بالایی انجام وظیفه کند.

او به نظر وزیر اقتصاد را تایید کرد و گفت: اگر قرار بر رسیدگی به موضوع باشد باید کمیته‌ای مشترک تشکیل و موضوع با در نظر گرفتن رفتار ناشایست نماینده مجلس در دستور کار قرار گیرد.

به دلیل ممانعت مامور گمرک از ورود بدون هماهنگی نماینده سراوان درگیری لفظی پیش آمد که با انتشار فیلم آن در شبکه‌های مجازی خبر ساز شد و به دنبال آن نیز اخباری مبنی بر جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر اقتصاد نیز مطرح شد.

بر اساس اطلاعات یک منبع آگاه محمد باسط درازهی، نماینده مردم سراوان در مجلس همراه با یکی از واردکنندگان خودرو بدون هماهنگی قبلی به درب پارکینگ ساختمان شماره ۲ گمرک مراجعه و قصد ورود به گمرک و دیدار با میراشرفی، رئیس‌کل گمرک به منظور تمدید پرونده ضمانت‌نامه فرد واردکننده را داشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.