| کد خبر: 176777 |

◄ روحانی: رهبران 4 کشور واسطه شدند تا با ترامپ ملاقات کنم

رییس‌جمهور اصلاح بانک‌ها را از مهم‌ترین برنامه‌های دولت عنوان کرد و به شرح جزئیات پرداخت

تین نیوز

رییس‌جمهور اصلاح بانک‌ها را از مهم‌ترین برنامه‌های دولت عنوان کرد و به شرح جزئیات این برنامه پرداخت.

به گزارش تین‌نیوز ، حسن روحانی در نشست با مدیران وزارت امور اقتصاد و دارایی گفت: نظارت بانک مرکزی بر بانک‌ها ضعیف است و باید به مراتب افزایش یابد.

گزیده‌ای از سخنان حسن روحانی:

هزینه موسسه غیرمجاز برای مردم و کشور

250 هزار میلیارد تومان نقدینگی تا امروز موجب شده از پایه پولی بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان پول پرداخت کنیم. یک عده متخلف که به مردم خیانت کردند که معمولا این خائنین آدم‌هایی دور و برشان دارند.

 بیایید بانک‌هایمان را اصلاح کنیم

در چند هفته گذشته دست بانک مرکزی را باز گذاشتیم تا امور بانک‌ها اصلاح شود. بعضی از بانک‌ها روزانه برای ما گرفتاری درست می‌کنند. اما در شرایط تحریم که ما در آن قرار داریم بانک‌ها باید فعالیت کنند.

تحریم کمک کرده: تحریم هم به بازار سرمایه کمک کرده به این معنا که باعث شده قیمت ارز بالا برود و خود به خود به ارقام بازار سرمایه کمک کرده است

 آمریکایی‌ها باید برای همیشه تنبیه شوند:  امروز کاری که آمریکایی‌ها انجام می‌دهند فشار بر مردم است فشار به هیچ جایی نیست. امروز تنها ما نیستیم که از سیاست آمریکا عصبانی هستیم حتی دولت‌ها و شرکت‌های دیگر و اروپایی هم عصبانی هستند. ندیدم در کاخ سفید کسانی روی کار آیند که مثل این دوره نژادپرست بوده و توجهی به معاهدات بین‌المللی نداشته باشند.متحدین اروپایی می‌خواهند دوره حکومت آمریکا کوتاه‌تر شود.

آمریکایی ها کجا موفق بودند؟: آمریکایی‌ها در کدام پروژه موفق بودند. همین جنگ تجاری که در دنیا به راه انداختند، در ماه های آینده شما می‌بینید  که به ضرر چه کسی خواهد بود.

آمریکا مرتب برای ما پیغام می‌دهند که بیایید مذاکره کنیم: در همان زمان که نیویوک بودم رهبران 4 کشور واسطه شدند تا با ترامپ ملاقات کنم. مذاکره برای چه؟ شما به مذاکره‌ای که انجام دادیم و به نتیجه رسید احترام بگذارید تا زمینه برای مذاکره بعدی فراهم شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.