| کد خبر: 176569 |

◄ دلیل ترمیم کابینه از زبان روحانی

رئیس‌جمهوری د رجلسه هیات دولت دلایل ترمیم کابینه را برشمرد.

تین نیوز

رئیس‌جمهوری د رجلسه هیات دولت دلایل ترمیم کابینه را برشمرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، رئیس‌جمهوری روز گذشته در جلسه هیات دولت گفت: یکی از دلایل ترمیم کابینه در این ایام تلاش بیشتر در راستای حل مشکلات مردم بوده است.

او افزود: همیشه وقتی نیروی جدید به تیمی که در میدان است، وارد می‌شود، تازه‌نفس بوده و از او توقع است که بیشتر بدود و فعال‌تر باشد؛ مردم چنین توقعی از تیم جدید دارند.

رئیس‌جمهور افزود: مخصوصا وزرایی که در زمینه اقتصادی بار اصلی بر دوش آنهاست از جمله وزرای اقتصاد، صنعت، معدن، تجارت، راه و شهرسازی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مسوولیت‌های بسیار سنگینی بر دوش دارند و ان‌شاء‌الله آثار حضور این نیروهای تازه‌نفس را مردم در هفته‌ها و ماه‌های آینده به خوبی مشاهده کنند.

روحانی درباره اقدامات انجام شده برای سفر زائران اربعین گفت:  بعضی‌ها نگویند، چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است؛ این تعبیرات، تعبیرات ناصحیحی است؛ همه‌اش برای خانه خانه دنیا و آخرت و معنویت خودمان است.

او با تشکر از همه دستگاه‌های اجرایی، وزارت کشور، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، نفت، نیرو، جمعیت هلال احمر، راه و شهرسازی، نیروی انتظامی، شهرداری‌ها و هیات‌های مذهبی در سراسر کشور که در برگزاری شکوهمند این مراسم سهیم بودند، تامین و تجهیز زیرساخت‌ها را با استفاده از تجربیات همه سال، مورد تاکید قرار داد.

رئیس‌جمهوری همچنین  در این جلسه گفت: دولت همه توان خود را برای کاهش مشکلات به‌کار خواهد بست و به حول و قوه الهی و با کمک مردم، تولیدکننده‌ها و صادرکننده‌ها و به کمک همه فعالان اقتصادی، نخواهیم گذاشت این روند ادامه پیدا کند/ در این شرایط همه باید دست به دست هم بدهیم و سه قوه در کنار هم باشیم/ آمریکایی‌ها هیچ‌کدام از این اقدامات را نمی‌توانند انجام دهند/ به طرف‌های تجاری ایران می‌گوییم که فشار آمریکا، موقت است و روابط ما با شما دائمی است/ امسال هم ۱۳ آبان به معنای یک ظلم جدید از طرف آمریکایی‌هاست، ولی ملت ایران در همه مواقع ایستادگی کرده و در این ۱۳ آبان نیز ایستادگی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.