| کد خبر: 263562 |

تشدید نظارت بر خودروهای ارائه‌ دهنده سرویس مدارس در تبریز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز اظهار کرد: با همکاری پلیس راهور و اداره کل آموزش و پرورش استان نسبت به راه اندازی گشت های تلفیفی اقدام و رصد، پایش و نظارت دقیق و مستمری بر عملکرد خودروهای ارائه دهنده سرویس به دانش آموزان صورت می گیرد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز اظهار کرد: با همکاری پلیس راهور و اداره کل آموزش و پرورش استان نسبت به راه اندازی گشت های تلفیفی اقدام و رصد، پایش و نظارت دقیق و مستمری بر عملکرد خودروهای ارائه دهنده سرویس به دانش آموزان صورت می گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهرداری تبریز، رحیم قاصدی با اعلام این خبر گفت: از ابتدا تا پانزدهم مهر ماه سال جاری، سازمان تاکسیرانی تبریز با راه اندازی گشت های خودرویی ویژه و استقرار بازرسین مقابل مدارس شهر، نظارت دقیقی بر سرویس مدارس داشته است.

به گفته وی، گشت های ویژه نظارت بر سرویس مدارس و بازرسان نامحسوس با استقرار مقابل مدارس نواحی پنجگانه  علاوه بر نظارت دقیق بر عملکرد سرویس های مدارس و دریافت مدارک خودروهای فاقد برچسب و کارت سرویس یا متخلف و هدایت آن ها به سازمان جهت انجام اقدامات قانونی، در روان سازی ترافیک معابر نیز نقش موثری دارند.

وی ادامه داد: تاکنون از ۱۴۳ مدرسه بازدید انجام شده و مدارک ۷۳۶ راننده فاقد کارت و برچسب سرویس مدرسه یا متخلف که بیش از ظرفیت خودرو دانش آموزان را جابجا کرده بودند دریافت و جهت اقدامات قانونی به مسئولان مربوطه در سازمان معرفی شده اند و برنامه ریزی های لازم برای تشدید این نظارت ها انجام گرفته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز افزود: طی این مدت تعداد ۴۲ شرکت حمل ونقل درون شهری نیز در سامانه سپند ثبت نام کرده بودند که ۳۶ مورد از آن ها پس از بررسی های لازم موفق به دریافت مجوز فعالیت شده و از طریق این شرکت ها تعداد ۶۶۵ راننده متقاضی ارائه سرویس مدرسه در سامانه سپند ثبت نام کرده اند که از این تعداد برای ۵۴۲ نفر برچسب و مجوز ارائه سرویس مدرسه صادر و تحویل داده شده و مابقی نیز در حال طی مراحل قانونی هستند.

وی در خاتمه اضافه کرد: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد یا شکایات خود را در خصوص سرویس مدارس از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۷۵۰۷۵۱ یا شماره تماس ۳۴۷۶۰۲۹۲(واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان تاکسیرانی تبریز) مطرح کنند.

 

تشدید نظارت بر خودروهای ارائه‌دهنده سرویس مدارس در تبریز

دومین رویداد استارتاپی آتش نشانی تبریز برگزار می شود

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز از برگزاری دومین رویداد استارتاپ فناوری های نوین در حوزه امداد و نجات و اطفاء حریق توسط دانشگاه علمی کاربردی آتش نشانی تبریز خبر داد.

سعید صالح نیا با اشاره به برگزاری دومین دوره برگزاری استارتاپی در حوزه ایمنی توسط دانشگاه آتش نشانی تبریز اظهار کرد: این رویداد در راستای شناسایی ایده ها و حمایت از خلاقیت ها و تبدیل آن به برند تجاری با پشتیبانی مالی از سوی یکی از شرکت های فعال و تولیدکننده تجهیزات ایمنی انجام می گیرد.

وی با اشاره به چهار محور پیش بینی شده در این رویداد استارتاپی، عنوان کرد: هوشمندسازی سامانه های اعلام و اطفاء حریق، فناوری های نو در عملیات های امداد و نجات، ایمنی اصناف و شهرک های صنعتی، فناوری های نو در عملیات های "hazmat" است که شرکت کنندگان با در نظر گرفتن این چهار محور، می توانند ایده های خلاق خود را به نمایش بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ثبت ایده ۱۰ آذر، اعلام نتایج داوری اولیه ۲۰ در آذر و زمان رویداد ساعت ۱۰ روز ۲۷ آذر ماه سال جاری خواهد بود.

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز تاکید کرد: شرکت کنندگان از طریق لینک های ثبت شده در پوستر نسبت به ارسال ایده های خلاقانه اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.