| کد خبر: 263125 |

آمادگی شهرداری تبریز برای واردات تجهیزات حمل و نقل عمومی از استانبول

شهردار تبریز استفاده از توانمندی شرکت های تولید تجهیزات حمل و نقل شهری را از نیازهای شهرداری تبریز معرفی و برای واردات و استفاده از آنها در مدیریت حمل و نقل شهری اعلام آمادگی کرد.

تین نیوز

شهردار تبریز استفاده از توانمندی شرکت های تولید تجهیزات حمل و نقل شهری را از نیازهای شهرداری تبریز معرفی و برای واردات و استفاده از آنها در مدیریت حمل و نقل شهری اعلام آمادگی کرد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از انصاف نیوز، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول با اشاره به تحصیل ۲۶ هزار دانشجوی ایرانی در دانشگاه های استانبول از مراجعه روزانه هزار نفر با این کنسولگری خبر داد.
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول در دیدار با شهردار تبریز با اشاره به اهمیت این سرکنسولگری در توسعه ارتباطات بین دو کشور، آمادگی خود را برای پوشش برنامه های شهرداری تبریز اعلام کرد.

معبودی فر با اشاره به تحصیل ۲۶ هزار دانشجوی ایرانی در دانشگاه های استانبول از مراجعه روزانه هزار نفر با این کنسولگری خبر داد.
معبودی فر همچنین از ارتباط خوب کنسولگری جمهوری اسلامی ایران با شهرداری استانبول خبر داد.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز نیز با بیان اینکه اهمیت و جایگاه شهر تبریز در بین سایر کلانشهرهای کشور و وجود اشتراکات منطقه ای از جمله زبان و فرهنگ و جذابیت های متعدد، عامل مهمی برای حضور سرمایه گذاران ترک در شهر تبریز است، یادآور شد: سرکنسولگری ایران می تواند نقش موثری در بسط ارتباطات مختلف در حوزه های فرهنگی و اقتصادی شهر تبریز با استانبول داشته باشد.
شهردار تبریز استفاده از توانمندی های شرکت های تولید تجهیزات حمل و نقل شهری را از نیازهای شهرداری تبریز معرفی و برای واردات و استفاده از آنها در مدیریت حمل و نقل شهری اعلام آمادگی کرد.

برنامه دیدار شهردار تبریز و هیئت همراه وی با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول، با هماهنگی مستمر نمایندگی محترم وزارت امور خارجه در تبریز انجام پذیرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ایرانی 0 0

    بشرطی که دست دوم نباشد و آبروی ایران و ایرانی نرود.