| کد خبر: 246900 |

رونمایی از دو پروژه حمل ونقل عمومی هوشمند در اصفهان

شهردار اصفهان از اجرای دو پروژه حمل ونقل عمومی هوشمند در اصفهان شامل «سامانه موقعیت یاب اتوبوس و پرداخت الکترونیک» و «نصب 50 تابلوی هوشمند در ایستگاه های پرتردد اتوبوس» خبر داد.

تین نیوز

شهردار اصفهان از اجرای دو پروژه حمل ونقل عمومی هوشمند در اصفهان شامل «سامانه موقعیت یاب اتوبوس و پرداخت الکترونیک» و «نصب 50 تابلوی هوشمند در ایستگاه های پرتردد اتوبوس» خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده اظهار کرد: چهارمین خط اتوبوس تندرو اصفهان که از پایانه جی آغاز و به سه راه درچه ختم می شود، به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

او افزود: در حال حاضر زمان انتظار مسافر در ایستگاه های خط چهارمBRT  اصفهان حدود ۱۰ تا ۱۲ دقیقه است که تا مهرماه با اضافه شدن تعدادی اتوبوس به این خط، زمان انتظار به حدود 6 تا 8 دقیقه کاهش پیدا می کند.

رونمایی از سامانه حمل ونقل عمومی هوشمند «اصرو»

قاسم زاده با تأکید بر اینکه حرکت به سمت شهر هوشمند یکی از رویکردهای مدیریت شهری اصفهان است، اظهار کرد: طی هفته گذشته سامانه حمل ونقل عمومی هوشمند با نام «اصرو» به عنوان سامانه موقعیت یاب اتوبوس و پرداخت الکترونیک رونمایی شد.

او با بیان اینکه شهروندان می توانند از طریق سامانه «اصرو» از زمان تقریبی رسیدن اتوبوس به ایستگاه ها باخبر شوند، افزود: این سامانه برای دانلود و استفاده شهروندان بر روی درگاه اینترنتی شهرداری اصفهان به نشانیisfahan.ir  قرار گرفته است.

او خاطرنشان کرد: همچنین ۵۰ تابلوی هوشمند در برخی از ایستگاه های پرتردد اتوبوس برای نمایش زمان رسیدن اتوبوس و اطلاع از خطوط فعال اتوبوس نصب شده است.

ارائه خدمات غیرحضوری در درگاه الکترونیکی «اصفهان من»

شهردار اصفهان با بیان اینکه تمام خدمات شهرداری به تدریج از طریق درگاه الکترونیکی «اصفهان من» به نشانی my.isfahan.ir به شهروندان عرضه می شود، گفت: شهروندان سامانه «اصفهان من» را به خاطر بسپارند، زیرا بستر اصلی شهر هوشمند است و تمام خدمات غیرحضوری از طریق این درگاه به شهروندان ارائه می شود.

پارک ها جای تردد موتورسیکلت نیست

قاسم زاده، تردد موتورسیکلت سواران در پارک ها را یکی از معضلات شهر دانست و اظهار کرد: رفع این مشکل نیاز به افزایش فرهنگ عمومی و تعامل با نیروی انتظامی دارد، زیرا نمی توان در قسمت ورودی هر پارک یک نفر مأمور مستقر کرد.

او خاطرنشان کرد: نصب مانع در قسمت ورودی پارک ها نیز باعث ایجاد مشکلاتی برای ورود معلولان و کالسکه نوزادان می شود، اما از سوی دیگر اگر موانع ایجاد نشود موتورسواران به محوطه پارک ها ورود پیدا می کنند.

او تأکید کرد: اصل بر فرهنگ سازی است، زیرا موتورسواران باید بدانند که پارک ها جای تردد موتورسیکلت نیست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.